اورین الکتریک ، دستگاه و اینورتر جوشکاری

اورین الکتریک ، دستگاه و اینورتر جوشکاری

نام :اورین الکتریک
تلفن تماس : 88041631
استان : تهران
آدرس : خیابان ملاصدرا - خیابان شیراز شمالی - خیابان ونک - کوچه نرگس - پلاک 5
بازدید : 97350

خوب است بدانيد كه ...

شركت اورين الكتريك در سال 1370 با زمينه فعاليت توليد دستگاه هاي جوش و برش تاسيس گرديد. اين شركت، توليدكننده انواع دستگاه ها درفرآيندهاي مختلف جوشكاري اعم از جوشكاري الكترودي SMAW، جوشكاري نيمه اتوماتيكGMAW ،جوشكاري GTAW ، جوشكاري زيرپودريSAW وهمچنين برشكاري پلاسما وتامين تجهيزات صنايع معظم جوش و برش و لوازمات يدكي مرتبط مي باشد.
هدف اين شركت از بدو تاسيس تامين و عرضه بهترين دستگاه هاي جوش و برش به بازار ايران بوده و به گواهي فعاليت 19 ساله، اين شركت در عرضه بسياري از تجهيزات جوش و برش ايران پيشگام و نوآور بوده است. از اين رو صادرات خود را به كشورهاي همسايه و خاورميانه آغاز و با موفقيت دنبال كرده است.
شركت اورين الكتريك با داشتن كادر متخصص و بهره گيري از مشاوره و راهنمايي اهل فن و علم در زمينه تحقيق و توسعه، توليد، ارزيابي كيفي، بازاريابي و فروش، خدمات پس از فروش و آموزش همواره در جهت شناسايي نيازها، توليد و عرضه تجهيزات جوش و برش پيشگام بوده تا بتواند هر روز بيش از پيش به هدف اصلي خود كه جلب رضايت مشتريان است، نزديك شود. به عبارتي جلب رضايت مشتريان از طريق شناخت و درك صحيح از نيازهاي آنها و برآوردن اين نيازها با مناسب ترين كيفيت و كمترين هزينه فراهم مي شود كه اين مهم در شركت اورين الكتريك از طريق به كارگيري آخرين دستاوردهاي قابل استفاده از فناوري هاي ارتباطي در كشور محقق شده است.
هدف اورين الكتريك تنها عرضه كالاي جوش و برش نيست، بلكه بر آن است تا در تمام بخش هاي توليد، فروش و پشتياني و خدمات پس از فروش در كنار اهل فن و علم قرار گيرد.
شركت اورين الكتريك با مجهز كردن خود به سيستم هاي اداري و كامپيوتري پيشرفته و روز دنيا و در اختيار داشتن پرسنل مجرب و تحصيلكرده در دفتر مركزي و دارا بودن دفاتر نمايندگي و فروش در اكثريت شهرهاي ايران در جهت خدمت رساني به مشتريان گام برمي دارد.
اعتقاد شركت اورين الكتريك اين است كه مشتري اولين نفر از تيم اورين الكتريك است و به همين دليل هم قبل از خريد و هم بعد از خريد مورد حمايت قرار مي گيرد. تمام پيشنهادات و توصيه هاي مشتريان دريافت و براي توليد محصولات اورين الكتريك منظور مي گردد. هر دستگاهي با مارك تجاري اورين الكتريك ، چيزي بيش از دستگاه هاي مشابه خواهد داشت. تحقق اهدافي كه مجموعه مديران و پرسنل شركت اورين از ابتداي فعاليت خود مدنظر داشته‌اند و تسريع در روند مثبت كنوني و همگامي موثرتر با پيشگامان توسعه علمي و فني امروز ايران و جهان، جز با تكيه بر دانش و تجربه مديريت جامع ممكن نبوده و نيست. اصلي كه اورين الكتريك به آن معتقد است و آن را با جديت پي مي‌گيرد. به همين منظور و براساس دستاوردهاي روشن گذشته، زمينه‌ تلاش و فعاليت گسترده امروز اورين الكتريك در عرصه‌هاي گسترده و متنوع فعلي، در قالب واحدهاي توليد،تحقيق وتوسعه،بازاريابي وفروش،كنترل كيفيت وپشتيباني وخدمات پس از فروش سازماندهي شده‌است.


آدرس : خیابان ملاصدرا - خیابان شیراز شمالی - خیابان ونک - کوچه نرگس - پلاک 5
تلفن: 88041631
همراه: 09121574771





قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
تاریخ درج آگهی : شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
آگهی های ویژه : دستگاه جوش، موتورجوش