رنگ نمای ساختمان رنگ نانو رنگ اکریلیک

رنگ نمای ساختمان رنگ نانو رنگ اکریلیک

نام :حميدرضا بابائي
تلفن تماس : 09122883758 09101012401
استان : تهران
آدرس : تهران . سعادت آباد
بازدید : 43554

پوشش نمای بیرونی الاستومری با نام تجاری الاستیکوت محصول شرکت silkcoat ترکیه با درصد کشسانی و ضریب الانگیشن بسیار بالا ، پوششی مناسب جهت رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان می باشد که علاوه بر عایق نمودن 100% رطوبتی نما ، از باز شدن ترک های اجتناب ناپذیر سیمان جلوگیری نموده و به هیچ عنوان ترک نمی خورد.... ضمناً این محصول به دلیل ممانعت از نفوذ آب های آلوده و سیاه به سطح رنگ و سیمان نما تا حد بسیار قابل توجهی مانع کثیف شدن نما شده و به نسبت سایر رنگ های نما عمر بیشتری داشته و تمیزتر می ماند

09391002101
09122883758
88205828

رنگ های نما گاه دارای سطحی صاف و بدون بافت و درجه کشسانی بسیار بالا می باشد.

و گاهی دارای بافت ریز و درشت بوده و درجه کشسانی کمتری دارند.

رنگ های آرمانی ، مخصوص نما و داخل ساختمان ، با درجه کشسانی (الاستیک) بسیار بالا و قابلیت تنفس سطوح زیرین رنگ کاملا مناسب برای مناطق مختلف آب و هوایی حتی مناطق بسیار مرطوب و گرم می باشد و علاوه بر عایق کردن نمای ساختمان دربرابر نفوذ آب و رطوبت ، مانع ایجاد ترک که معضل اساسی استفاده از سیمان در نمای ساختمان است می گردد.
علاوه بر موارد فوق دارای سطحی مستحکم و کاملا دارای قابلیت آب گریزی و غبار گریزی بوده و خاصیت خود شویندگی از مزایای دیگر این رنگ ها می باشد.
این رنگ در مناطق بسیار مرطوب در برابر رشد جلبک و خزه و سایر میکروارگانیزم ها مقاومت بسیار بالایی داشته و در برابر حرارت و اشعه UV (ماورابنفش) 100% مقاوم است.



قیمت : توافقي پس از بازديد
به روز شده در : شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۸۹
آگهی های ویژه : پیمانکاری ساختمان