محاسبه و طراحی پله های مارپیچ و پیش ساخته

محاسبه و طراحی پله های مارپیچ و پیش ساخته

نام :ابراهیم زمانی
تلفن تماس : 09124020409
استان : تهران
آدرس : بعد از فلکه اول صادقیه به سمت ستارخان- نبش چهارراه اسدی- برج نگین طبقه 7- واحد 32
بازدید : 58283

شرکت پایا استپ فعالیت خود را از سال 1378 درحوزه نورد قطعات و ساخت اسکلت های فلزی و سازه های صنعتی آغاز نمود. پس از کسب تجارب فراوان رویکرد کاری شرکت به صورت تخصصی تر در زمینه طراحی و ساخت پله های پیش ساخته، گرد و مارپیچ ادامه پیدا نمود.
این شرکت با همکاری متخصصان و مهندسان سازه، معماری و مکانیک با بهره گیری از روش های محاسبه دقیق و فرمولی، طراحی پله های گرد و مارپیچ را انجام داده و اجرا نماید. که این مسئله باعث گردیده تا خطاهای احتمالی طراحی، ساخت و نصب به صفر برسد.
مراحل اجرای پله از مرحله طراحی، ساخت تا نصب:
- بررسی و تحلیل نقشه های معماری و پلان پله گرد
- بازدید یکی ار مهندسان با سابقه شرکت از سایت و بررسی محل قرارگیری پله گرد، اندازه گیری میزان فضای اختصاص یافته به پله و ابعاد آن و نیز برداشت اطلاعات کف تا کف و بررسی محدودیت های احتمالی محل مورد نظر.
- طراحی نقشه دوبعدی اولیه با اطلاعات برداشت شده و پله از نظر داشتن پاخور مفید و اسناندارد و نیر عدم سرگیر بودن و سرترسی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
- پس ار رفع محدودیت های احتمالی و رفع نواقص و تکمیل نقشه دوبعدی، نقشه سه بعدی طراحی می گردد و کلیپ و نمافیلم آن برای مشاهده کارفرما تهیه می شود. پس ار تایید کارفرما و عقد قرارداد، نقشه کارگاهی پله طراحی و جهت ساخت به کارگاه ارائه می گردد. همچنین نقشه جداگانه ای برای تکیه ها (محل اتصال پله در ساختمان) به کارفرما داده می شود.
- پس از نصب تکیه گاه ها، پله به محل ارسال می گردد. همچنین متخصصان نصب پله گرد نیز به کارفرما معرفی خواهند گردید.
-
لازم به ذکر است به دلیل استقبال مشتریان گرامی، این شرکت اقدام به انجام و تکمیل سایر اجزای پله از جمله کف و نرده نموده است. جهت این امر شرکت پایا استپ استادکاران ماهر کف پله های چوبی، سنگ و شیشه و اجرای نرده های استیل و چوبی و فرفوژه و ... را به خدمت گرفته و بهترین و زیباترین محصولات را به مشتریان عزیز تحویل می نماید.
رضایت مشتری برای شرکت پایا استپ ازمهم ترین اولویت های کاری می باشد. زیرا ما اعتقاد داریم تداوم و موفقیت فعالیت ها در گرو رضایتمندی مشتری است. لبخند و رضایت مشتری بهترین تبلیغ ما خواهد بود.
لازم به ذکر است مشاوره، بازدید وارائه نقشه رایگان می¬باشد.
www.payastep.com
payastep@gmail.com
09124020409



قیمت :
به روز شده در : جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
آگهی های ویژه : طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی