کف سازی سردخانه

کف سازی سردخانه

نام :شرکت یادمان ارک میهن
تلفن تماس : 041-33272581-82-84
استان : آذربايجان شرقى
آدرس : تبریز- جاده ائل گلی - فلکه خیام - 35 متری سینا - جنب دانشگاه سما - پلاک 76 - طبقه پنجم
بازدید : 18182

کلیه قسمتهای یک ساختمان ، در طول عمر مفید خود در معرض انواع تنش ها و فشارها می باشد. در هر حال بدون شک کف ساختمانها به ویژه سازه های صنعتی در معرض بیشترین تنش ها و عوامل فرسایشی می باشد که انتخاب مقاومترین و سخت ترین نوع کف صنعتی همواره تضمین کننده بیشترین طول عمر مفید ساختمان می باشد لذا با نگرش سنتي به موضوع كفپوش يا سيستم هاي ضد خوردگي كه جزء زيرساختها و مكمل صنايع كشور مي باشد ، هر روزه شاهد بروز اشكال در سيستم بهره برداري از سطوح خواهيم بود. هزينه اي كه براي جلوگيري از خوردگي در صنايع هزينه مي شود معمولا كمتر از 2 درصد كل هزينه هاي يك پروژه را شامل ميشود اما عدم رعايت اين موضوع يا سهل انگاري در نوع انتخاب پوشش مناسب و عدم كارشناسي، در دراز مدت علاوه بر تحميل هزينه هاي سنگين ترميم، بعضاً باعث بروز حوادثی غیر قابل جبران خواهد شد.
مصالح موجود داخلي و لزوم به روز رساني تكنولوژي اجراء ما را مصمم به همگامي با آخرين تكنولوژي هاي نوين ساخت تا به كارگيري از تحقيقات و تجربيات ،در رفع احتياجات و كمبودهاي پروژه هاي ملي ، نيروگاهي، صنايع نفت، گاز و پتروشيمي ، كارخانجات و واحدهاي صنعتی بزرگ و کوچک اقدام نمائیم.
شرکت یادمان ارک میهن در این زمینه می کوشد که با استفاده از تجربه ، نوآوری و پشتیبانی هدفمند ، بهترین خدمات را در سراسر ایران به مشتریان خود در راستای تحقق اهدافشان ارائه نماید.
1- محاسبات کفسازی جهت تعیین ضخامت لایه بتنی ،سایز آرماتور مورد نیاز و فواصل آنها
2- تسطیح،کمپکت و اجرای یک لایه ایزولاسیون قبل از اجرای بتن مگر
3- اجرای بتن مگر تراز
4- مشبندی با چشمه ها به فاصله های معین
5- کفسازی با پوشش آرملات ، هرکولیت و اپوکسی
6- پرداخت و ماله کشی در چندین مرحله
7- اجرای پلی اورتان کف

تجهیزات مورد استفاده:
- تراز لیزری
- ماله برقی
- دوربین نیوو
- دوربین توتال
- شمشه و ...

از مهمترین نوع استفاده از کفسازیها میتوان به موارد زیر اشاره نمودکه نسبت به نوع کاربری، کفسازی مربوطه به خود میبایستی انجام شود:
کفسازی سالنها و سوله های صنعتی ، کفسازی سالنهای صنعت هواپیمایی ، کفسازی سالنهای مرغداری ، کفسازی پارکینگ های طبقاتی تجاری ، کفسازی مخصوص سردخانه ای ، کفسازی محوطه سوله ها و سالنها ، کف سازی سالنهای ورزشی ،



قیمت : تماس با ما
به روز شده در : دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳