دانلود رایگان نرم افزار جامع اندرویدی مبلمان شهری

دانلود رایگان نرم افزار جامع اندرویدی مبلمان شهری

نام :hosaini
تلفن تماس : 02166960043
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 2201

دانلود رایگان نرم افزار جامع اندرویدی مبلمان شهری

vistasanat-co.com/userimages/download/vi stasanat.apk

با توجه به پیشرفت های روز افزون علم ارتباطات و پیدایش راه های جدید جهت کاهش هزینه های ناشی از تبلیغات و همچنین هدفمند تر شدن تبلیغات بر آن شدیم تا با مطرح کردن ایده کاتالوگ موبایل افق جدیدی را در این زمینه تجربه کنیم .
با قبول مشکلات ناشی از گرانی کاغذ ، خرابی و پرتی ، طول عمر کوتاه ، هزینه حمل وارسال ، محدودیت در تعداد و ... و همچنین شیوع استفاده از سیستم عامل اندروید و نرم افزار های جانبی آن بستر مناسبی جهت تبلیغات محصولات ما فراهم می شود .
در این روش ما کاتالوگ ، بروشور و سایر محصولات تبلیغاتی خود را چاپ نمی کنیم بلکه بصورت یک نرم افزار اندرویدی کاملا حرفه ای و اختصاصی طراحی کرده و به موبایل مشتریال ارسال می کنیم و در آن نصب می کنیم . با توجه به حجم پایین نرم افزار و در دسترس بودن محصولات و نکات فنی همیشه در دسترس مشتری خواهیم بود .
با نصب این نرم افزار کم حجم و کاربردی بر روی تلفن همراهتان کاتالوگ شرکت با تمام عکسها ، نکات فنی و ... همیشه همراه شما خواهد بود .

لطفا آدرس زیر را در آدرس بار خود کپی کرده و نرم افزار را دانلود کنید .این نرم افزار مخصوص نصب بر روی گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید می باشد لذا جهت نصب نرم افزار فایل apk دانلود شده را به گوشی خود منتقل و نصب نمایید یا لینک زیر را با تلفن همراه خود باز کنید تا پس از دانلود مستقیما نصب کنید .

vistasanat-co.com/userimages/download/vi stasanat.apk

تلفن مشاوره : 02166960043 - 09122090784



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴