فروش مصالح و اجراء نمای ساختمان ترکیبی

فروش مصالح و اجراء نمای ساختمان ترکیبی

نام :علی هاشمیان
تلفن تماس : 09122189360
استان : تهران
آدرس : خ آزادی
بازدید : 25708

های کامپوزیت نمای خارج :

ورق های کامپوزیت پرمیوم :
ورق های کامپوزیت پرمیوم باند آمریکا از دو لایه آلومینیوم که به دور یک هسته ترمو پلاستیک طی عملیات اکستروژن مداوم که صورت میگیرد تشکیل شده است ، سطح آلومینیوم خارجی در این نوع ورقها علاوه بر روکش فلور کربن ، پی وی دی اف و کینار 500 از روکش ماکرو یا نانو پوشانده شده و سطح لایه زیرین ورق توسط روکش رنگ محافظ (کرومات و پلی استر) جهت جلوگیری از خوردگی یا اکسیده شدن پوشش داده شده است ، شایان ذکر است این نسل جدید از تکنولوژی که از پروسه های شیمیایی و مکانیکی بهره برده است . تولید ورقهای کامپوزیت پرمیوم باند را به یک پروسه استثنایی در این مرحله از تکنولوژی تبدیل کرده چرا که علاوه بر دارا بودن کلیه ویژگیها و مزیتهای ورق های معمولی خصیصه های بارز دیگری را از جمله دفع خود کار مقدار زیادی از گرد و غبارو پاکیزگی و شستشوی آسان ورق را به همراه دارد .

ورق های کامپوزیت پرمیوم اسپیشیال :
ورق های کامپوزیت پرمیوم اسپیشیال آمریکا شامل تمامی مزیتهای شناخته شده برند پرمیوم باند آمریکا میباشد . ورقهای فوق دارای وزن سبک ، قابل انعطاف و از استحکام کششی بالایی برخوردار هستند . ورقهای کامپوزیت طرح چوب ، زیبایی و استحکام چوب را در غالب پانلهای سبک ضد فرسایش ، ضد پوسیدگی ، مقاوم در برابر حشرات و قابل اجرا در اشکال مختلف ارائه می کند . ورقهای کامپوزیت چوب پرمیوم باند در طی فرایند پیچیده تکنولوژی رنگ فلور کربن تولید می شوند . از آنجا یی که این ورقها غیر آلی می باشند بر خلاف مصالح طبیعی مانند سنگ و چوب تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار نگرفته و پس از چند سال دچار تغییر رنگ ویا رنگ پریدگی نمی شوند .

ورق های استینلس استیل :
استقامت در برابر خوردگی ، عدم نیاز به نگهداری و درخششی آینه مانند ورقهای استیل را به محصول ایده آل برای استفاده در بسیاری از صنایع تبدیل کرده است . بیش از یکصدوپنجاه نمونه از استینلس استیل وجود دارد که پانزده نمونه از آن بسیار کاربرد دارد . از نوع آلیاژاین ورق محصولاتی نظیر کویل ، ورق ، صفحات صاف ، سیمولوله تولید میشوند که کاربرد فراوانی در تجهیزات ساختمانی دارد .
ورق های اسپکترا پرمیوم :
این نوع ورق هفت رنگ میباشد و بسته به نوع رنگ دانه استفاده شده در ورق ، زاویه دید بیننده و همچنین طول موج نوری که به سطح ورقها می تابد دارد . ورقهای اسپکترا در طیف رنگهای مختلفی به نظر خواهند رسید . به دلیل ظاهر جلوه گر و مدرن ورق های هفت رنگ پرمیوم این پنلها از محبوبیت روز افزونی در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی بر خوردارشده اند .غیر قابل پیش بینی بودن رنگها در این نوع ورقها جاذبه بصری ویژه ای را برای بیننده تداعی می کند .

ورق های طرح فصل پرمیوم :
ورقهای طرح فصل پرمیوم با پیروی از طرحهای پوسته بیرونی درختان در فصول مختلف ، کلکسیون بی نظیری را در اختیار طراحان و معماران قرار می دهند تا بدون محدودیت قوه تخیل خود را گسترش دهند و به یک ترکیب منحصر به فرد از هنر معماری دسترسی پیدا کنند .

ورق های کامپوزیت دبل پلی استر :
این محصول از دو لایه آلومینیومی مقاوم در برابر اکسیده شدن یا خوردگی که به دور هسته پلی اتیلن قرار گرفته اند تشکیل شده است . لایه بالایی با روکش رنگ پلی استر به صورت دو لایه پوشش داده شده است که منجر به دوام بیشتر این ورق در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و استفاده آن به عنوان نمای بیرونی ساختمان شده است . به دلیل رنگ براق و فوق العاده و دیگر ویژگیها ، ورقهای دابل پلی استر از محبوبیت بیشتری در بازارهای جهانی برخوردار شده که در بیلبوردهای شهری ، ایستگاههای مترو ، پمپ بنزینها و... مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته است .

ورق های نانو پرمیوم :
این نسل جدید از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی این قابلیت را دارد تا روکش پی وی دی اف را با ساختار مایکرو یا نانو ترکیب کند که حاصل آن ورقی با دفع فوق العاده گرد و غبار و ضد رطوبت همراه با ویژگی منحصر به فرد درخشندگی خیره کننده می باشد در برخی از پروژه ها لز درزگیر سیلیکون استفاده می شود که در مدت زمان طولانی بر اثر قطرات باران لکه های سیاهی ایجاد میکند که تمیز کردن آن بسیار دشواراست پس از آن به شدت ظاهر نما را تحت تاثیر قرار می دهد . در حال حاضر ورقهای کامپوزیت نانو این مشکل را حل کرده اند .



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳