طرح توجیهی سرمایه گذاری پمپ بنزین CNG و خدمات رفاهی

طرح توجیهی سرمایه گذاری پمپ بنزین CNG و خدمات رفاهی

نام
تلفن تماس :
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 92903

ارائه انواع طرح توجیهی و سرمایه گذاری در ساخت پمپ بنزین و CNG و مجتمع های خدمات رفاهی و گردشگری در سراسر ایران شامل مطالعات فاز صفر و بررسی های اقتصادی با قابلیتهای ممتاز در اخذ تسهیلات و حمایت های دولتی

طرح های مذکور در سه گروه زیر ارائه می گردد :

1- مجتمع های خدمات خودرو در سطح شهرها شامل جایگاههای مدرن و ممتاز سوخت بنزین و سوخت جدید گازوئیل یورو 4 و تعمیرگاههای مجاز و مدرن و کارواش ها و لوازم خودرو شامل یدکی ، لوکس ، لاستیک و روغن و کلا تمامی آبشنهای مربوط به خودرو و مراکز معاینه فنی خودرو و نمایشگاههای مدرن خودرو

این طرح ها در زمینهای بالای 5000 متر درداخل محدوده شهری قابل اجرا بوده و کلاس و استاندارد این مجتمع ها تماما ممتاز بوده و به نوبه خود در هر شهری منحصر به فرد میباشد و با آخرین استاندارد های روز رقابت خواهد داشت .

2- مجتمع های سوخت رسانی و خدمات رفاهی و گردشگری درسطح جاده ها و آزاد راههای کشور شامل جایگاههای مدرن و ممتاز سوخت شامل انواع بنزین و گازوئیل و سوختهای جدید و ارائه انواع خدمات خودرو و انواع رستوران و فست فود و ..... و مراکز اقامتی و رفاهی و امدادی و .... شامل تمامی خدمات قابل ارائه به مسافر و بار در مسیرهای بین شهری

این طرح ها در زمینهای بالای 10000 متر در خارج از محدوده شهرها و با حفظ حریم لازم از سایر مجتمع های خدماتی قابل اجرا بوده و کلاس و استاندارد این مجتمع ها تماما ممتاز بوده و به نوبه خود در هر شهری منحصر به فرد میباشد و با آخرین استاندارد های روز رقابت خواهد داشت .

این جایگاهها و مجتمع های خدماتی و رفاهی با بالا ترین استانداردهای روز طراحی شده و به جهت ارتقاء شدید سطح خدمات در جاده ها و افزایش شدید ضرایب ایمنی در بار و مسافر و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در هر منطقه ای به عنوان مجتمع های خدماتی ممتاز و برتر در هر استانی مورد حمایت سازمان گردشگری و راه و ترابری و سایر ادارات و نهادهای دولتی بوده و توان جذب اعتبارات عمرانی از استان و تسهیلات ارزان قیمت دولتی و زودبازده را در هر پروژه ای دارا میباشند.

3 - جایگاههای متوسط و کوچک شهری با ساخت مدرن و طراحی بهینه جهت استفاده از حداکثر مساحت زمین در سطح شهرها

با توجه به قیمت و ارزش ویژه زمین در داخل شهرها و بخصوص کلان شهرها این طرحها به صورت کاملا مدرن و با حداکثر بهره وری از زمین صورت میگیرد و به نوبه خود در تمامی شهرهای ایران منحصر به فرد بوده و در ساختار درجه بندی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به این طرح ها درجه ممتاز با حداکثر سود فروش یا کارمزد ممتاز تعلق خواهد گرفت .

از طرف دستگاههای دولتی جهت اجرای گروه دوم زمین از 10000 متر تا 70000 متر به صورت تقریبا رایگان به سرمایه گذارانی که از بودجه مناسب برخوردار باشند ارائه می گردد .

میزان سرمایه اولیه برای ورود به چنین پروژه هایی حداقل 200 میلیون تومان برآورد میشود و به جهت برنامه ریزی منسجم و سازمان دهی شده این کنسرسیوم در صورت وجود سرمایه اولیه وایجاد حداقل 30% زیرساخت لازم ، تحقق اعتبارات و تسهیلات کلان برای چنین پروژه هایی حتم به یقین بوده و بهره برداری فاز به فاز یا نهایی چنین پروژه هایی ممکن و حتمی خواهد بود.

پس از اتمام ساخت این طرحها برای آنها سند مالکیت شش دانگ و شخصی صادر شده و به جهت انتقال زمین منابع طبیعی یا زمین مسکن و شهرسازی به نام سرمایه گذار و تملک قطعی زمین و پروژه اجرا شده در آن ، مبالغ بسیار اندکی توسط سیستم دولتی اخذ می گردد .





قیمت : تماس بگیرید.
به روز شده در : سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
آگهی های ویژه : املاک صنعتی