فروش محصولات لوله و اتصالات کویر بسپار یزد

فروش محصولات لوله و اتصالات کویر بسپار یزد

نام :کویر بسپار نمایندگی تهران
تلفن تماس : 02188455961
استان : تهران
آدرس : شریعتی-بالاتر از مطهری-خیابان اندیشه نهم-پلاک 13-واحد 29
بازدید : 2122

دفتر مرکزی پخش و فروش انحصاری محصولات لوله و اتصالات شرکت کویر بسپار یزد در استان تهران آماده آغاز همکاری با تمامی مصرف کنندگان و فروشندگان حوزه لوله و اتصالات پروپیلین در تهران میباشد.
نمایندگی تهران شرکت کویر بسپار یزد ، تامین کننده و ارائه کننده انواع لوله سفید و لوله های پلی اتیلن با کیفیت استانداردهای خارجی و داخلی در تهران آماده هر گونه مشاوره در زمینه خرید لوله و اتصالات به مشتریان عزیز است.
آدرس دفتر مرکزی تهران : شریعتی بالاتر از مطهری ، خیابان اندیشه نهم ، پلاک 13 ، واحد 29
تلفن : 88455961-021


شرکت کویر بسپار در سال 1392 در ناحیه تفت شهرک صنعتی قدس با تکیه بر تجربه، دانش فنی ، تلاش وهمت آغاز به کار نموده است . این مجموعه با اندیشه نو و با هدف ارتقاء صنعت ساختمان سازی و حرکت در مسیر پیشرفتهای جهانی و ایجاد مصالح نوین ساختمانی اقدام به تولید انواع لوله و اتصالات پلیمری مطابق با استانداردهای بین المللی کرده است.همچنین در کوتاهترین زمان با بهره گیری از نیروی متخصص و مدرنترین ماشین آلات روز شروع به تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن برای مصارف آب سرد و گرم و آشامیدنی گردیده است.
شرکت کویر بسپار ضمن آموزش کارشناسان فنی مجرب و استفاده از آزمایشگاه مدرن قادر است کلیه پارامترهای کالاهای تولیدی روزانه را مورد ارزیابی قرار دهد . بهره گیری از بهترین ماشین آلات ، نیروی متخصص و همچنین مواد اولیه با کیفیت ، تولیدات این شرکت را قابل عرضه و رقابت در بازارهای بین المللی و در محدوده ی استانداردهای جهانی نگهداشته است.
شرکت کویر بسپار در حال حاضر با امکانات گسترده در خطوط تولید ، سیستم انبار ، آزمایشگاه بخش تحقیق و توسعه و خدمات پس از فروش حداکثر توان خود را برای خدمت هرچه بیشتر به مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است.
شرکت کویر بسپار مواد اولیه PP مصرفی خود را جهت تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن تماما از بهترین مواد روز دنیا و از شرکت های تولید کننده در این زمینه مانند Borouge و مستربچ مصرفی را نیز از شرکت Clariant تهیه می کند.
توجه به امر سرمایه گذاری در تأمین و آموزش منابع انسانی متخصص و با تجربه در زمینه های فنی ، تولید ، کنترل کیفیت و تجهیزات مطابق با تکنولوژی روز دنیا ، ضمن کاهش هزینه های اجرایی موجب گردیده که تولیدات شرکت کویر بسپار یزد از کیفیت مطلوب و ارزنده ای برخوردار باشد . به طوری که این شرکت موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001،14001،18001،ASCB، IRQAOاز شرکت کیفیت گستر پیشگامان گردیده است .
در حال حاضر تولیدات این شرکت شامل لوله و اتصالات پلی پروپیلن با رنگ سفید ، و برای طرح توسعه لوله و اتصالات فاضلابی، سیستم پوش فیت خواهد بود.



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : لوله و اتصالات