آسانسور بدون موتورخانه

نام :ناصر محبی
تلفن تماس : 88084392
استان : تهران
آدرس : www.isatisgroup.com
بازدید : 14128

MRL (بدون موتور خانه مرکزی):
شرکت آسانسور ايساتيس، با استفاده از فناوريهای پيشرفته روز دنیا (استفاده از دستگاه های لیزر ، پانچ و خم CNC ،با نصب تمام تجهیزات آسانسور روی ریل ها)، آسانسور MRLرا که دارای مزيتهای فراوانی ( به شرح زير ) ميباشد، نصب و راه اندازي مي نمايد

از ويژگيهای اين سيستم، حذف موتورخانه و انتقال موتور به داخل چاه ميباشد. اين سيستم به نيازهاي ساختمان پاسخ داده و ضمن صرفه جويی در فضای ساختمان ( با حذف اتاقک آسانسور در بالا ) باعث زيبايی ساختمان نيز ميگردد.

در طراحی اين آسانسور، علاوه بر دکوراسيون قابل تمجيد آن به کيفيت و کارآيی بالاي آن نيز توجه ويژه اي شده است. سه تکنيک اصلی اين آسانسور به شرح زير ميباشد:




1- موتورگيرلس (بدون گيربکس):
تکنولوژی کشش بدون گيربکس با استفاده از موتورهای گيرلس از نوع مغناطيس دائم با فرکانس متغيير نسبت به موتورگيربکس، دارای مزيتهايی از جمله کاهش سر و صدای ناشی از موتورهای دارای گيربکس به ميزان 10 db و حذف لرزش و تکانهای معمول در آسانسورهای نسل گذشته.



2- سيستم کنترل دور VVVF :
تکنولوژی تنظيم سرعت ( VVVF )، عامل مؤثری در حذف شوکهای ناشی از توقف و حرکت اوّليه، روانی حرکت، افزايش و کاهش تدريجی سرعت آسانسور و کاهش مصرف انرژی حدود 30 تا 50% ميباشد.



3- صرفه جويی در ابعاد موتورخانه آسانسور :
افزايش بهره وری بيشتر در فضا ( تا حدود 30% نسبت به آسانسورهای دارای گيربکس ) دقت و بازده بالا از جمله مزايای موتورگيرلس ميباشد.
علاوه بر مزايای فوق، اين آسانسورها از قابليتهای منحصر به فردی نيز برخوردار است.
تکنولوژی بازخورد انرژی، تکنولوژی کنترل شبکه توزيع داده های ميکروپروسسوری، تکنولوژی کنترل درب هوشمند، تکنولوژی مديريت کنترل گروه A1، تکنولوژی آسانسور با سرعت بالا از جمله اين مزايا ميباشد.



و به طور خلاصه مي توان گفت ویژگیها و مزیتهای آسانسور MRL:




عدم نیاز به موتورخانه بالا و طراحی و کاربری بهتر از پشت بام
مناسب برای جابجایی ترافیک های بالا و ظرفیتهای سنگین
حرکت در مسیرهایی مرتفع ، نصب سریع و آسان

ظرفیت بالا با سیستم تعلیق 1:1 ، 2:1 ، 4:1

سرعت های بالا

حرکت بسیار نرم و مطمئن
سطح صدا و نویز بسیار پایین
مصرف انرژی بسیار کم



قیمت :
به روز شده در : پنحشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : آسانسور، بالابر، پله برقی