راهبرد هوشمند گرین- هوشمند سازی ساختمان BMS

راهبرد هوشمند گرین- هوشمند سازی ساختمان BMS

نام :راهبرد هوشمند گرین
تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۴۲۲۸۲۵
استان : تهران
آدرس : تهران-خیابان سهروردی شمالی-اندیشه ۲(قدس)-پلاک ۸۶-واحد ۹
بازدید : 5736


شرکت راهبرد هوشمند گرین در ادامه 20 سال فعالیت در زمینه طراحی و اجرای شبکه های برق رسانی و اتوماسیون ساختمان های صنعتی و تجاری و مسکونی موسسین آن در سال 1388 بطور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود و کارکرد روش های پیشرفته در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارآیی با در نظر گرفتن راحتی و آسایش در استفاده از تجهیزات مورد استفاده در ساختمان ها را به صورت هوشمند سرلوحه کار شرکت قرار داد.
در این راستا با استفاده از تجارب شرکت های مطرح دنیا در این زمینه و با توجه به شرایط بومی و سلایق کاربران برای مدرنیزه کردن راهبری تاسیسات برقی و مکانیکی به صورت هوشمند، به راه حل های اجرایی مفید دست یافتیم که می تواند اساس و راه گشای پیشرفت های بسیاری در آینده باشد.
ما معتقد هستیم که عامل اصلی بقاء و پیشرفت شرکت قطعا به روز بودن دانش و آگاهی داشتن از نحوه استفاده صحیح و بجا از تکنولوژی می باشد و در این راستا می بایست در کنار تلاش برای کاهش مصرف انرژی به موضوع استفاده از انرژی های پاک وسبز به منظور حفظ محیط زیست نیزهمواره نظر داشت.


استاندارد KNX همانطور که در وب سایت رسمی خود اعلام کرده است، هم اکنون جز استاندارهای جهانی بشمار می رود و استاندار اروپا (CENELEC EN 50090 and CEN EN 13321-1)، استاندارد بین المللی (ISO/IEC 14543-3) و استاندارد چین (GB/T 20965) ، این پروتکل را تایید نموده اند.

استاندارد KNX/EIB هم اکنون به صورت گسترده جهت کنترل ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، هرچند که از این سیستم می توان جهت مدیریت و اتوماسیون ساختمان های عمومی، مدارس، کارخانه ها و … استفاده نمود.

در این انجمن بیش از 1000 قطعه توسط 130 کمپانی مطرح در صنعت الکترونیک تولید می شود که توسط بیش از 44000 نفر تکنسین متخصص KNX در 128 کشور جهان نصب و راه اندازی می شوند.


امکانات استاندارد KNX

کنترل روشنایی
کنترل پرده و کرکره
سیستم امنیتی و دزدگیر
مدیریت انرژی
کنترل سیستم سرمایش و گرمایش
نظارت بر کل سیستم
کنترل سیستم از راه دور
محاسبه مصرف انرژی
کنترل سیستم صوتی و تصویری
کنترل وسایل برقی

مزایا استفاده از KNX

استاندارد جهانی
انعطاف پذیری در طراحی به سبب وجود مدارهای کنترلی توزیع شده
نرم افزار برنامه ریزی یکپارچه
تکنولوژی یکسان برای تمامی طراحان و سازندگان
نگهداری آسان
امنیت یخاطر منبع تغذیه ولتاژ پایین
راه های ارتباطی متنوع




قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : هوشمند سازی ساختمان