تابلو برق دیواری

تابلو برق دیواری

نام :نصیری
تلفن تماس : 09122345220 - 02636303368 - 02636317350
استان : تهران
آدرس : البرز-جاده ماهدشت-ابتدای خیابان پدم-شرکت پدم-انتهای خیابان پدم سوم
بازدید : 80546

صنایع تابلو برق فنیران با هدف تولید تابلوهای فشار ضعیف برق کار خود را آغاز نموده است و در طی چند سال گذشته موفق به ساخت و تولید تابلوهای صنعتی جهت راه اندازی خطوط تولید صنایع، مراکز اداری و تجاری، مجتمع های مسکونی و... گردیده است. این واحد تولیدی با بکارگیری نیروهای مجرب در واحد مونتاژ خود انواع تابلوهای توزیع، تابلوهای فرمان و بانک خازن را به بازار و متقاضیان ارائه مینماید.
درحال حاضر با ساخت انواع سینی کابل و اتصالات مربوطه موفق شده ایم تا گام دیگری را در گسترش حوزه فعالیت خود برداریم. علاوه بر موارد فوق انواع بدنه (اسکلت) تابلوهای برق را با کیفیت مناسب تولید نموده و به همکاران ارائه میدهد. در آینده نزدیک نیز با برنامه ریزی و کار مداوم در نظر داریم تا با تدابیر جدید تنوع محصولات خود را ارتقاء داده و زمینه رضایت مشتریان خود را فراهم آوریم.
برق، قلب تپنده هر واحد صنعتی، مسکونی، تجاری، اداری و... می باشد. نهایتا جهت راه اندازی سیستم برق هر محل، استفاده از تابلو برق ، امری اجتناب ناپذیر است ام یکی از مشکلاتی که می تواند یک تابلو برق نامناسب برای مشتریان ایجاد کند این است که از آلیاژ و قطعات مناسبی در آن استفاده نشده باشد. در این شرایط اشکالات جدی ایجاد می شود.
تمامی تابلو برق های شرکت فنیران به صورت مهندسی و با استفاده از بهترین قطعات تولید می شود و در بخش کنترل کیفیت بار ها مورد آزمایش قرار می گیرند.
از دیگر ویژگی های شرکت فنیران در تولید تابلو برق این است که محصولات از لحاظ ورق به کار برده شده در بدنه با ضخامت های مختلف به بازار عرضه می شوند که از حداقل ورق ۱ میل آغاز می شوند و همچنین در ساخت تابلو های مخصوص مناطق شرجی کشور از ورق های گالوانیزه استفاده می شود.

از ویژگی های شرکت فنیران این است که تمامی سفارش های تابلو برق با بهترین کیفیت ممکن در کوتاهترین زمان تحویل مشتری می شوند.
http://fanniran.ir



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
آگهی های ویژه : برق، الکترونیک، آیفون