فروش و نصب پارکت لمینت (اروپا،چین، ترکیه) قرنیز،کاغذ دیواری

فروش و نصب پارکت لمینت (اروپا،چین، ترکیه) قرنیز،کاغذ دیواری

نام :پینو گروپ
تلفن تماس : 09366001705
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 26245

فروش و نصب انواع پارکت لمینت (ساخت لهستان، چین، ترکیه) کاغذ دیواری، قرنیز MDF روکش PVC با بهترین قیمت مسقیم از وارد کننده انحصاری
پارکت لمینت HDF ساخت لهستان بیش از 100 طرح و رنگ متنوع با استاندارد فرسایشی AC4 و گارانتی 15 ساله.... زیر قیمت بازار (خرید مستقیم از وارد کننده)
تنها پارکت لمینت با استاندارد فرسایشی بالای AC4 واقعی درایران دارای استاندارد CE اروپا
*لطفا برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید*


ویژگی های کفپوش های لمینت لهستان

نظافت آسان
مواد تشکیل دهنده لایه محافظ با ایجاد استحکام بالا باعث سهولت در نظافت شده بطوری که بدون نیاز به مواد شوینده وتنها با کمک یک دستمال مرطوب قابل نظافت و نگهداری می باشد.
مقاومت رطوبتی
نوع مواد استفاده شده در پارکت لمینت های لهستان و لایه پارافین موجود در روی قفل ها باعث ایجاد مقاومت در برابر رطوبت میشود.
نصب سریع و آسان
نوع قفلها و لایه پارافین موجود در روی آنها امکان نصب آسان و بدون نیاز به ابزار پارکت ها را فراهم آورده, همچنین این امکان را میدهد تا بتوان به سادگی پارکت ها را از هم جدا و در مکان دیگری نصب نمود.
ضد حساسیت
نوع مواد تشکیل دهنده روکش نهایی پارکت ها به گونه ای هستند که باعث نشر گاز های مضر و ایجاد حساسیت و آسیب نمیشوند.
مقاومت در برابر خش و فرسودگی و ضربه
لایه محافظ پارکت ها از مواد بسیار مقاوم ساخته شده به نحوی که دربرابر ضربه و ساییدگی مانع از ایجاد خط و خش و هرگونه آسیب به پارکت می شود.
مقاومت در برابر شعله آتش و حرارت
سیگارتان را رو پارکت خاموش کنید...!! پارکت لمینت های لهستان از مقاوم بالایی در برابر شعله و حرارت مستقیم برخوردار هستند.
سازگار با سیستم گرمایش کف
پارکت لمینت لهستان به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده در ساختمان هایی که سیستم گرمایشی آنها در کف کار شده است نیز مناسب می باشد که این امر به دلیل وجود لایه زیرین متشکل از نوعی ترکیبات رزین است که در برابر حرارت و رطوبت مقاومند.
عدم تغییر رنگ
پارکت لمینت های لهستان با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا این قابلیت را دارد تا در مقابل نور خورشید و ساییدگی و سایر عوامل آسیب رسان شکل ورنگ اولیه خود را حفظ نموده و همواره زیبایی را به فضای خانه و محل کار شما به ارمغان آورد.


مشخصات فنی کفپوش های لهستان


لایه محافظ
این لایه متشکل از اکسید آلومینیم و نوع خاصی از رزین می باشد که باعث مقاومت سطحی جلوگیری از سایش و جذب رطوبت می شود.
لایه کاغذ طراحی
این لایه تشکیل دهنده طرح و رنگ پارکت بوده و توسط لایه فوقانی محافظت میشود. در پروسه تولید لایه کاغذ طراحی با پرس گرم بر رویه ورقه اصلی (HDF) قرار گرفته و جزء جدایی ناپذیر آن میگردد. کفپوش لمینت لهستان با بیش از 10.000 رنگ و طرح متنوع و قابلیت تولید محصول نهایی مطابق با خواست و سلیقه مشتری، توانایی پاسخگویی به سلایق متفاوت مشتریان محترم را دارد.
لایه اصلی HDF
لایه HDF در واقع لایه اصلی در پارکت محسوب می شود که با توجه به درصد بالای فشردگی این لایه در این مجصول ، لمینت از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه و سایر عوامل آسیب رسان برخوردار است .
لایه تحتانی
این لایه در واقع ترکیبی از یک ماده عایق و نوعی رزین است که به عنوان لایه تحتانی زیر لمینیت راپوشش داده و مستقیما بر روی فوم مورد استفاده برای نصب قرار می گیرد

*لطفا برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید*



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : کفپوش لمینت قرنیز