شومینه برقی دیواری

شومینه برقی دیواری

نام :شومینه آوالون
تلفن تماس : 02122757376
استان : تهران
آدرس : تهران، تجریش، میدان قدس، خیابان شهید باهنر، ابتدای خیابان کبیری، ساختمان بعثت، پلاک10، واحد یک
بازدید : 29884

شومینه های گازی آوالون برای دکوراسیون معاصر طراحی شده و راحتی و بهره وری انرژی آن قابل ملاحظه است. شومینه برقی دیواری و یا زمینی شومینه آوالون برای آن دسته از مردمی است که گرمایش خانه خود را با رویایی ترین و لوکس ترین شومینه ها خواستار هستند. چرا که شومینه های آوالون سبکی برتر و شعله آتش آن ویژگی نوآورانه است. شومینه های آوالون در آپارتمان های لوکس، هتل ها و دفاتر قابل استفاده می باشند.
شومینه آوالون برای افرادی که به دنبال بازگرداندن برخی از ویژگی های طبیعی و طراحی سنتی به خانه خود می باشند، این مژده را می دهد که با اجرای شومینه های خود اتاق های خانه شما را با نگاه و احساس سنتی و کلاسیک در هم آمیخته و ارزشی بالا به خانه های شما اضافه می کند. بیشتر مردم در حال حاضر به شومینه بعنوان یک عنصر دکور و تزئینی نگاه می کنند، شومینه آوالون با در نظر گرفتن طیف وسیعی از سلیقه ها، سبک ها و سایز های متنوعی را با طرح دلخواه شما ارائه می دهد.
شومینه برقی آوالون دارای استاندارد CE اروپا از کشور ایتالیا می باشد و نیز دارنده گواهینامه های مدیریت کیفیت (Iso9001:2008) و مدیریت رضایتمندی مشتری (Iso10002:2004) از کشورهای اروپایی برای اولین بار در ایران در تولید شومینه برقی است. بازدید از سایت و فروشگاه آنلاین شومینه آوالون را فراموش نفرمایید. www.avalanco.com, www.avalon.ir



قیمت : 0
به روز شده در : پنحشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : شومینه