نمای شیشه ای

نمای شیشه ای

نام :مهندس محمد مهرزاد
تلفن تماس : 88038250-09123042589
استان : تهران
آدرس : شهرک غرب-بلوار دادمان-نبش بلوار درختی-مجتمع تجاری اداری خلیج فارس-طبقه سوم-واحد -واحد 5
بازدید : 10594

نما در ساختمان ، به عنوان حائلی بین شرایط فیزیکی واقلیمی خارج ساختمان ( شرایط جوی) و همچنین به عنوان نمایشگر هویت حجمی و زیبایی آن، انواع گوناگونی داردکه از ترکیب مصاالح مختلف شکل می گیرد و به ساختمان معنا می دهد. استفاده از نور و انرژی خورشید در ساختمانها از اساسی ترین راههای استفاده بهینه انرژی در معماری است و عدم استفاده از این دستاورد در معماری ما را از شفافیت دور و فضاها را از نعمت گرما بخشی محروم می کند.
نمای شیشه ای (کرتین وال) یکی از زیباترین نماهای مدرن ساختمانی است که با توجه به کاربرد شیشه و آلومینیوم ، از شرایط و ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار می باشد. مقاومت و استحکام ، امکان استفاده از نور طبیعی، دور نگه داشتن باد و باران ، دوام و بی نیازی از نگهداری ، عایق بندی حرارتی و صوتی مطلوب ، آتش پادی و ایمنی دربرابر آتش، انعطاف پذیری در برابر زلزله و نشست های احتمالی ساختمان، زیبایی و جذابیت بصری ازجمله این ویژگیها می باشد.
سیستم دیوار شیشه ای چیست؟ دو سطح شیشه ای (دوجداره) در کنار هم و با فاصله در قابی ازجنس آلومینیوم قرار می گیرند و حاصل کاریک Curtain Wall می شود.این دیواره ها به گونه ای ساخته شده اند که هوا درفضای مابین دو شیشه جریان پویا دارد.اولین سازندگان این دیوارها، متخصصان آلمانی بودند که هدف اصلی شان محافظت از محیط زیست بوده است.وجود هوا در بین این دو جداره باعث می شود که گرما و سرما به میزان نیاز کاربر تعیین شوند و به نوعی به محیط زیست و کاهش مصرف انرژی کمک می کنند.دو مشخصه اساسی که استفاده از دیوارهای شیشه ای را در سطح ساخت و ساز جهانی و وطنی گسترش داده است.1- فراهم ساختن امکان ورود نور طبیعی روز 2- امکان رویت منظره بیرون و تهویه مناسب.



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳