پوشش یکپارچه زیپ(ایستا درز)

نام :شرکت عقیق سازه ارک
تلفن تماس : 09144194799-09120391937--04134788781
استان : آذربايجان شرقى
آدرس : تبریز-خیابان آزادی- ساختمان سنگی- ابوذر-ابوذر2 -پلاک9 طبقه اول
بازدید : 27805

سیستم پوشش ایستا درز یا همان آرک زیپ در حقیقت یک سبک ساختمان سازی انعطاف پذیر می باشد که عایق صوت و گرما بوده و در برابر اثرات نا مطلوب هوا ، خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می باشد. با این سیستم به راحتی می توان دهانه های بزرگ و حتی اشـکال منحنی شکل را نیز پوشش داد و عملا نیاز به تعمیرو نگهـداری ویژه ای نیست بنابراین استفاده از آن موجب کاهش هزینه ها و افزایش عمر سازه می گردد.نحوه تولید و نصب سیستم پوشش ایستا درز (آرک زیپ) به صورتی است که هیچـگونه نقطه ضعفی که موجب نشتی آب گردد در آن وجود ندارد. بدین معنی که در لایه نهایی این سیستم حتی یک پیـچ و سوراخ وجود ندارد. در این سیستم دستگاه رول فـرمینگ در محل کارگاه پروفیلهای ورق فلزی را در طول مورد نیاز بدون هیچگونه محدودیت طولی تولید می کند و پس از نصب آنها درکنار یکدیگر این پروفیلها با دستگاه مخصوص به یکدیگرجفت (zip) می شوند. این سیستم قابلیت اجرا به صورت یک لایه و یا دولایه را دارد ، بدین معنی که در مکانهایی که نیـاز به عایق کاری سقف و یا دیوار وجود دارد می توان یک لایه زیرین از ورق گالوانیزه نصب نمود و پس از اجرای عایقهای رطوبتی و حرارتی لایه نهائی را مطابق جزئیات طراحی شده اجرا کرد.
محاسن این سیستم به شرح زیر است : 1 - قابلیت طراحی نامحدود برای کلیه اشکال هندسی مورد نظر طراحان 2 - تولید و اجرای سریع 3 - طول تولیدی تا بیش از 150 متر 4 - عملکرد عالی حرارتی و صوتی 5 - بهترین انتخاب برای پوشش ورزشگاهها ، سالنهای صنعتی ، ساختمانهای بزرگ تجاری و اداری ، بیمارستانها ، فرودگاهها و مساجد و ...
از قابلیتهای این سیستم ، توانائی پوشش سقفهای با قوس محدب و یا مقعـر می باشد . همچنین قابلیت تولید پروفیل مورد نیاز سقفهای کروی و یا بیضـوی شکل را به صورت (Conic ) دارا می باشد . پروفیلهای تولیدی در صورتیکه روی سقفهایی با شعاع انحناء بیش از40 متر قرار بگیرند بدون نیاز به قوس دهی و تحت تاثیر وزن خود ، روی سقف قرار می گیرند. در شرایطی که شعاع انحناء سقف کمتر از 40 متر باشد ، می بایستی با دستگاه مخصوص Curving قوس لازم را در پروفیل ایجاد نمود.
عایق اصلی مورد استفاده در سیستمایستا درز پشم سنگ می باشد که به جای آن می توان از پلی استایرن ، پلی یورتان و پشم شیشه نیز استفاده کرد. پشم سنگ علاوه بر عایق حرارتی، عایق صوتی خوبی نیز می باشد که طبق آزمایشات صورت گرفته مقاومت عایق صوتی پشم سنگ برابر 53dB در واحد سطح می باشد.



قیمت : توافقی
به روز شده در : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴