بلوک هبلکس

بلوک هبلکس

نام :فیض آبادی
تلفن تماس : 09120977728
استان : تهران
آدرس : تهران،
بازدید : 12246

بلوک هبلکس
بلوک هبلکس در دیواری غیر باربر بیرونی و داخلی ساختمان استفاده شده و جایگزین انواع مصالح ساختمانی رایج نظیر آجر بلوک های سفالی، بتنی و … می شود
پوکه بلوک هبلکس
از پوکه بتن سبک جهت شیب بندی پشت بام و مصرف داخلی (سقف و کف) ساختمان می توان استفاده نمود
بلوک هبلکس در دیواری غیر باربر بیرونی و داخلی ساختمان استفاده شده و جایگزین انواع مصالح ساختمانی رایج نظیر آجر بلوک های سفالی، بتنی و … می شود
• شماره تماس مشاوره وخرید : _ 09120977728-02133001842
• ایمیل: aac_bs@yahoo.com

دستور العمل اجرایی بلوک هبلکس :
1. کادر اجرایی بلوک هبلکس : کارکردن با بلوک هبلکس نیاز به تخصص خاصی ندارد. با توجه به ابعاد و سهولت کار با بلوک هبلکس سرعت اجرا نیز نسبت به آجر و سفال تا ۲ الی ۳ برابر افزایش می یابد.
2. ملات مورد نیاز بلوک هبلکس : همان ماسه و سیمان میباشد و با توجه به اینکه بلوک هبلکس یک نوع بتن سبک میباشد و همگونی کاملی با ملات ماسه و سیمان دارد میتوان نسبت ترکیب را ۵ یا ۶ به یک تبدیل و در مصرف سیمان صرفه جویی بیشتری نمود. در مواردیکه تیغه بندیهای مورد احرا با آب و رطوبت سر و کاری نداشته باشد (مثل دیوار اتاق خواب ، کار و …) میتوان از ملات کچ و خاک (به لحاظ صرفه حویی اقتصادی) نیز استفاده نمود.
3. جذب آب بلوک هبلکس : با توجه به ابعاد متخلخل بودن بلوک هبلکس ، نم و رطوبت توسط این بلوکها منتقل نمیشود.
نکته مهم : در عین اینکه این بلوکها نم و رطوبت را منتقل نمیکنند ولی در سطح بلوک هبلکس آب بیشتری را نسبت به مصالح مشابه جذب میکنند لذا در زمان استفاده از بلوک هبلکس باید نکات زیر رعایت شود :اولا قبل از اجرا بلوک هبلکس باید کاملا خیس شوند.
دوما ملات مصرفی را نیز باید با دقت بیشتری تهیه نمود.
سوما بعد از اجرا در صورت امکان به دیوارها آب داده شود.
4. اندود گچ و خاک بلوک هبلکس : با توجه به سطح صاف و صیقلی بلوک هبلکس نسبت به سایر مصالح (در صورت اجرای صحیح دیوارها به اندودی بیش از ۱ الی ۲ سانتیمتر نیاز نخواهد بود) یعنی در هر طرف نیم الی یک سانت.
5. از نظر نصب تاسیسات و نماسازی بلوک هبلکس : (اعم از لوله ، کابینت ، سنگ ، سرامیک ، …) مانند سایر مصالح میباشد و چنانچه به صورت صحیح اجرا شود با مشکلی مواجه نخواهد شد.

• شماره تماس مشاوره وخرید : _ 09120977728-02133001842
www.asg2010.ir





قیمت : توافقی
به روز شده در : دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴