ضدشوره و براق کننده نانویی سنگ نما و آجر

ضدشوره و براق کننده نانویی سنگ نما و آجر

نام :جعفری
تلفن تماس : 09127650471
استان : تهران
آدرس : 15 خرداد
بازدید : 12510

خصوصیات:

محلول پلی فنیل سیلوکسان حلال در تولوئن، محلول اصلاح شده رزین پلی بوتیل متاکریلات در مخلوطی از استن، اتیل استات و بوتیل استات یا زایلول.

کاربرد:

* برای ضد آب کردن و حفاظت از اشیاع تزئینی و سنگ مرمر، گرانیت، ماسه سنگ، کاشی، بتن، آجر،کاشی های آزبست و دیگر مصالح ساختمانی متخلخل (اسفنجی شکل).

* برای ضدآب نمودن نمای ساختمان های مسکونی، ساختمان های صنعتی و برای حفظ آثار تاریخی معماری توصیه می شود. به خصوص با نفوذ به عمق لایه های مواد معدنی متخلخل باعث افزایش استحکام آنها می شود.

* این ماده نسبت به فشار های مکانیکی، آب و هوا، نسبت به آب و روغن، مقاومت و عمر طولانی پوشش را فراهم می کند.

* استفاده از این ماده برای استحکام کردن و ضد غبارگیر کردن کف های بتنی، از جمله در موارد صنعتی، پردازش نمای ساختمان و پایه ساختمان، در صنعت تولید بتن و سایر سازه های صنعتی قبل از رنگ آمیزی با رنگهای آلی اکریلیک توصیه می شود.

* با کشیدن چند لایه بر روی کار – خود به خود یک پوشش محافظ و تزئینی مقاوم در برابر آب و هوا با اثر و شکل ” سنگ مرطوب ” بوجود می آید که برای سنگ های تزئینی، آجر و دیگر سطوح مواد معدنی متخلخل (سطح اسفنجی شکل) استفاده می گردد.

* برای بتن، فوم بتن، سیمان، فیبر سیمان، گچ و دیگر مواد معدنی، همچنین نیز می تواند برای چوب و موادی با الیاف چوبی استفاده گردد.

* برای پردازش پوشش سطوح چوبی جلا داده نشده اند و همچنین برای بازگرداندن سطح جلا داده شده که آسیب دیده است.

* بعنوان روکش محصولات فلزی که در درجه حرارت ٢٠٠c کار می کنند. در ماشین سازی (لوله C های اگزوز، انژکتور وسایل نقلیه، قطعات دیگهای بخار، دودکش ها و سیمها) که در درجه حرارت تا ٢٠٠c کار می کنند.

ویژگی های لاک:

* استحکام در برابر افزایش حرارت (محصوالت فلزی که بمدت طولانی در دمای C٣٥٠- ٣٠٠c بنزین و رطوبت.
* به عنوان روکش مقاوم در برابر حرارت (پوشش لعابی که از مخلوط کردن لاک و پودر آلومینیوم PAP-٢ با میکنند به نسبت ٥: ١٠٠ بدست می آید.

روش های استفاده:

آماده سازی سطح کار: از هر گونه آلودگی مانند: گرد و غبار، خاک، اکسید آهن، زنگ زدگی و غیره، پاک گردد و با حلال های آلی از روغن پاک شود.

آماده سازی مایع: برای استفاده بر روی سطوح فلزی و چوبی مایع با ماده دیگری مخلوط نمی گردد.

لعاب بصورت یک تا دو لایه توسط قلمو، غلطک یا بصورت پاششی بر روی کار کشیده می شود.

کشیدن هر لایه بعد از دیگری ٢٤ ساعت بعد باید پس از خشک شدن کامل تکرار شود.

دمای خشک شدن: روکش بین ٢٠ تا ٢٢ درجه سانتی گراد و به مدت ٣ ساعت زمان میبرد.

مقدار مصرف: به ازای هر متر مربع ١٠٠ گرم مواد مصرف میشود.

هشدارها در زمان استفاده:
* همیشه بر روی یک نمونه کوچک به منظور تعیین مقدار مایع امولسیون برای استفاده در یک مورد خاص آزمایش کنید تا میزان مورد نیاز بدست بیاید.

* برای پردازش سطح کار با اسپری و یا با استفاده از قلمو یا قلمو غلطکی بکار برد. مخلوط بدست آمده را روی سطح خشک و تمیز تا جذب کامل بکشید و از چکیدن مایع جلوگیری شود.

تجهیزات محافظت شخصی:

* حفاظت از دستگاه تنفسی – ماسک؛

* حفاظت از دست – دستکش های الستیکی؛

* حفاظت از چشم – عینک ایمنی؛

* حفاظت از بدن – لباس ایمنی.

محل نگهداری:

* عمر مفید ٠٣ ماه در دمای °٥ C+ تا °٢٥ C+ ، در ظرف استاندارد نگهداری شود. در مکان خنک، خشک، با تهویه هوای مناسب، دور از رطوبت، نور مستقیم خورشید و مواد اسیدی نگهداری شود.

ذخیره سازی بیش از تاریخ تعیین شده بر روی برچسب الزوما به معنی آن نیست که محصول غیر قابل استفاده است، اما نیاز به بررسی محصول قبل از استفاده می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید …



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : عایق کاری و ایزولاسیون