پانچ cnc روی انواع آهن،کامپوزیت و...مجهز به دستگاه رنگ پودری

پانچ cnc روی انواع آهن،کامپوزیت و...مجهز به دستگاه رنگ پودری

نام :خالصی
تلفن تماس : 22907600
استان : تهران
آدرس : تهران-بلوار میرداماد-روبروی بانک مرکزی-شماره 157-طبقه چهارم غربی
بازدید : 17578

بخش خدمات:
-خدمات پانچ CNC :
شرکت لمبه کاران زرین با دارا بودن دستگاه پانچ (CNC(Euromac آماده پذیرش و تحویل هرگونه سفارش ساخت قطعات فلزی ، چوبی ، ، کامپوزیت و ... با کیفیت بالا و استاندارد های جهانی می باشد .دستگاه پانچ CNC یورومک یعنی توانمندی و تولید انواع قطعات فلزی ، فیبر، تفلون و... از ورق به هر ابعاد.ایجاد فرم های مختلف ،حکاکی ، مارک زنی، ایجاد فرم های ممتد ،سرعت و دقت بسیار بالا . برای اطلاع و رویت طرح های آماده پانچ CNC می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید .
-خدمات رنگ پودری :
شرکت لمبه کاران زرین در ادامه فعالیت خود اقدام به خرید دستگاه تمام اتوماتیک (روباتیک) پادرکوتینگ( رنگ پودری) از شرکت گما سوئیس نموده و سعی داشته با درک نیاز های طراحان پروژه ها ،مهندسین مشاور و پیمانکاران امکانات مناسبی فراهم آورد تا بتواند پاسخگوی گوشه ای از نیاز های ساختمانی کشور باشد .مقاطع رنگ آمیزی شده در این روش ضمن برخورداری از زیبایی و استحکام ، قابلیت انطباق با نوع و رنگ بنا ، مقاوم در برابر خش خوردگی ،ضخامت یکسان در تمام مقاطع کار و کاملا مقاوم در برابر عوامل جوی در دسترس متقاضیان خواهد بود .
این شرکت آمادگی خود را برای انجام خدمات پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک بر روی قطعات مختلف در همکاری با کلیه تولیدکنندگان اعلام می نماید.



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵