چسب سنگ آنتیک ، چسب کاشی ، شیمیایی بتن پلاست

چسب سنگ آنتیک ، چسب کاشی ، شیمیایی بتن پلاست

نام :شرکت بتن پلاست
تلفن تماس : 02165423400
استان : تهران
آدرس : تهران-ملارد-چهار راه ملارد به سمت صفادشت-جنب هلال احمر
بازدید : 4566

چسب سنگ آنتیک خمیری ، چسب سنگی بر پایه پلیمرهای مصنوعی ، پودرهای میکرو معدنی ساخته شده است که جهت نصب سنگ آنتیک و آجر روی سطوح عمودی مناسب می باشد . چسب سنگ آنتیک خمیری به جهت استفاده آسان و انعطاف پذیری ، بهترین چسب برای استفاده در محیط های داخلی جهت نصب سنگ آنتیک و آجر می باشد . وجود افزودنی های شیمیایی در این محصول باعث شده است که پس از سخت شدن کماکان دارای انعطاف باشد و در اثر انبساط و انقباض ساختمان از شکستن یا ترک خوردگی سنگ آنتیک و آجر جلوگیری می نماید .
خواص و اثرات :
استحکام و مقاومت و چسبندگی فوق العاده زیاد کاربرد آسان و سرعت در اجرا انعطاف پذیری مناسب در مقابل لرزش ها و حرکت های محدود ساختمان مقاوم در برابر رطوبت
کاربرد ها :
نصب سنگ آنتیک ، آجر ، کاشی و سرامیک روی دیوار و کف چسبانـدن کاشی و سرامیک و سنگ های طبیعی و مصنوعی قابل نصب بر روی انـواع سطوح بتنـی ، گچـی و سنگـی و . . . قابل استفاده در سازه ای که دارای کشش و انبساط و انقباض باشد
روش مصرف :
سطح مورد نظر را از آلودگی ها ، گرد و غبار ، روغن و . . . کاملاً پاک کرده و سپس در حالت های مختلف به طریق زیر عمل میکنیم.
با کاردک شانه دار چسب را حـداکثر یک متـر مربع و ضخامت 3 الی4 میل بر روی دیوار پهن نمائید و در مدت 5 الی 10 دقیقه سنگ آنتیک را روی چسب نصب نمایید .
میزان مصرف :
میزان مصرف چسب سنگ آنتیک بستگی به وضعیت زیـرکار (تخلخل و ناهمواری و شیارهای کاشی دارد) به طور معمول هر 5/2 کیلو گرم چسب سنگ برای یک متــر مربع کافی می باشد .
ایمنی : استفاده از عینک و دستکش الزامی می باشد . در صورت تماس با پوست سریعاً شستشو شود . در صورت تماس با چشم حداقل 15 دقیقه با آب تمیز شستشو شود .
نگهداری :
مدت نگهداری : 6 ماه در بسته بندی اولیه شرایط نگهداری : دور از سرما و یخبندان ، گرما و تابش مستقیم و طولانی نور خورشید بهترین دمای نگهداری : +10 الی +30 درجه سانتیگراد
تلفن :
02165423400
همراه : 09124201549-09127659115-09127659116



قیمت : مناسب
به روز شده در : چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : پیمانکاری ساختمان