فروش یوبوت

نام :امیر امانی
تلفن تماس : 09195641647
استان : تهران
آدرس : انتهای اشرفی اصفهانی-ابتدای نفت-پلاک 8-واحد4
بازدید : 4839

یوبوت چیست ؟ قالب ماندگار مکعبی بتن
یوبوت محصولی پلیمری با پایه پلی پروپلین است که با هدف سبک سازی دال ها در سقف و پی های گسترده ی بتنی طراحی شده است. استفاده از یوبوت امکان هم تراز شدن ستونهای قارچی شکل با ضخامت دال و یا سقف را فراهم می سازد.
از ویژگی های یوبوت احاطه شدن آن در داخل بتن با شبکه های میلگرد سقف است که باعث بوجود آمدن نیروهای دو طرفه عمود بر هم می گردد و کاهش به سزای مصرف میلگرد را در پی دارد.
استفاده از یوبوت با پیشنهاد و طراحی مهندسین محاسب در نقاطی از سقف که بتن نقش سازه ای ندارد موجب سبکی سقف و کمتر شدن هزینه تامین بتن میگردد ضمن آنکه دو لایه شبکه میلگرد پایین و بالا نقشی سازه ای از خود بروز داده ، به دلیل شکل هندسی ایجاد شده در فواصل منظم و نزدیک به هم باعث عملکرد عالی در کنترل خیز و ممان اینرسی بالا جهت مقاومت در برابر تغییرات و بارهای وارده میگردد.
سایز بندی متفاوت یوبوت (از ۱۳ تا ۵۶ سانتی متر) ، دستیابی به سختی مطلوب را با وزن کمتر امکان پذیر می نماید و از سوی دیگر سختی بالای سقف اجرا شده با یوبوت امکان حذف تیرهای آویزدار و نیز اجرای بازشوهای بدون ستون را فراهم و دست مهندسین معمار و محاسب را در اجرای نقشه های معماری باز می گذارد تا مطابق درخواست کارفرما و نیاز پروژه با آزادی بسیار زیاد عمل نمایند.

شرکت بی ستون تنها دارنده گواهی نامه ثبت اختراع قانونی و اخلاقی یوبوت اصلاح شده در ایران و سابقه ۷ ساله در زمینه تولید و استفاده آمادگی خود را جهت انجام کلیه پروژه های ساختمانی با نازل ترین قیمت اعلام میدارد.
خواهشمندیم قبل از تماس از کلیه شرکت های قانونی و غیر قانونی تولید کننده حجم های یوبوت و دال مجوف استعلام قیمت بگیرید و در نهایت کمترین قیمت را از ما بخواهید

مزایای دال بی ستون

*رفع اشکالات یوبوت
*بتن و میلگرد مصرفی بسیار کمتر
*بار مرده ی کمتر سازه
*قیمت کمتر با کیفیت بیشتر
*با سابقه درخشان و قدیمی در زمینه دال مجوف



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵