سیستم مدیریت هوشمند ساختمان- خانه هوشمند

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان- خانه هوشمند

نام :شرکت رایمون نوین سیستم
تلفن تماس : 03116640540
استان : اصفهان
آدرس : اصفهان دروازه دولت کوچه سرلت مقابل هنرستان حکمت پلاک 17 طبقه اول
بازدید : 32558

سیستم KNX/EIB سیستمی هوشمند در زمینه نصب تجهیزات برقی ساختمان می‌باشد که از طریق فناوری عملکرد خودکار و یا کنترل از راه دور، زندگی راحت، ایمن و منعطفی را ایجاد می‌کند. شرط استفاده از این سیستم، پیش‌بینی تجهیزات در مرحله نقشه‌کشی ساختمان می‌باشد.
کارشناسان آشنا با این سیستم تقریباً هرگونه دستورالعملی را می‌توانند برای سیستم برنامه‌ریزی کنند. یک ویژگی مهم سیستم هوشمند KNX/EIB این است که این سیستم را می‌توان در هر زمان بدون هیچ‌گونه خرابی و سرو صدا گسترش داد. اگر عملکرد جدیدی از سیستم انتظار رود این مسئله به‌راحتی قابل برنامه‌ریزی خواهد بود.

قابلیت‌های سیستم هوشمند

استفاده آسان از فن‌آوری یک قابلیت بسیار مهم برای آن به شمار می‌رود. یک فشار انگشت برابر است با اجرای سناریوهای نوری. به کمک سیستم صوتی هوشمند در تمام اتاق‌ها و فضاها می‌توان از موسیقی لذت برد یا عملکردهای محافظت ساختمان و کاربر در برابر نور خورشید در سمت جنوب ساختمان و یا قسمت‌های بیشتر نورگیر را با یکدیگر هماهنگ کرد.
مجموعه‌ای از راهکارها سطح امنیت را در ویلاها و آپارتمان‌ها افزایش می‌دهند. برای مثال، حسگرهای دود را می‌توان به سیستم هوشمند متصل نمود و در این صورت و هنگامی که ساکنین در خواب هستند، اگر یکی از حسگرها آلارم بدهد می‌توان اطمینان داشت که نه‌تنها ساکنین از خواب برمی‌خیزند بلکه چراغ‌های تمام اتاق‌ها روشن شده و پرده‌ها بالا می‌روند تا راه‌های فرار باز شوند.
سیستم هوشمند همچنین در وضعیت امنیتی می‌تواند حضور صاحبخانه را در منزل شبیه‌سازی کند. به این ترتیب در طی روزها و شب‌هایی که ساکنین خانه غایب هستند (مثلاً در مسافرت هستند)، برخی از چراغ‌ها به‌طور تصادفی و در اتاق‌ها و فضاهای مختلف روشن و سپس خاموش می‌شوند تا سارقین از عدم حضور ساکنین منزل مطلع نشوند. این سیستم فوق مدرن امکانات کاربردی بسیاری در اختیار کاربر قرار داده و حداکثر آسایش را برای بالاتر بردن استانداردهای زندگی فراهم می‌کند. امکاناتی که به‌طور مثال سالمندان و افراد کم‌توانای جسمی را قادر می‌سازد تا برای مدت طولانی، بدون نیاز به یاری گرفتن از دیگران از عهده امور روزمره زندگی برآیند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.raymonco.comمراجعه فرمائید.



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱
آگهی های ویژه : هوشمند سازی ساختمان