فروش و اجراء درب و پنجره UPVC

فروش و اجراء درب و پنجره UPVC

نام :علی هاشمیان
تلفن تماس : 09122189360
استان : تهران
آدرس : خ آزادی
بازدید : 25348

UPVC
ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در سالهای 1960 در اروپا آغاز گردید . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید در و پنجره های چوبی ، آهنی و آلومینیومی ، استفاده از در وپنجره های یو پی وی سی توسعه روز افزون داشته است .
تنوع در طرح و رنگ ، استقامت فیزیکی ، پایداری در برابر شرایط مختلف جوی و همچنین قابلیت بازیافت یو پی وی سی به کار رفته در ساخت در و پنجره ها ، موجب تحولات عمده ای در این صنعت گردیده است . بکار گیری شیشه های دو جداره خاصیت عایق بودن در مقابل صدا و حرارت را در این محصول افزایش داده است . بر اساس آمارهای موجود ، هم اکنون بیش از 70% سهم بازار در و پنجره در کشورهای توسعه یافته جهان متعلق به پنجره های یو پی وی سی میباشد . همچنین سایر کشورهای جهان نیز با توجه به مزایای بسیار زیاد این نوع از پنجره ها به سمت استفاده هر چه بیشتر از آنها حرکت میکنند .
در ایران نیز با توجه به نیاز کشور به واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری و اهمیت بکار گیری مصالح مناسب و همچنین تاثیر بسیار زیاد پنجره های یو پی وی سی با شیشه دو جداره در کاهش مصرف انرژی و آلودگی های صوتی و محیطی ، این صنعت در سالهای اخیر توسعه یافته و استفاده از آنها در پروژه های جدید و ساختمانهای در دست بازسازی بشدت مورد توجه طراحان و معماران قرار گرفته است .
توسعه صنعت ساختمان در کشور و نیاز به ارتقاء استاندارد های محصولات مرتبط به این صنعت و دستیابی به فن آوری های جدید در صنایع مذکور از یک سوء و اهمیت جلوگیری از ائتلاف انرژی و بهینه سازی الگوی مصرف در ساختمانها از سوی دیگر و همچنین وجود آلودگی صوتی و آلودگی هوا در کلان شهرها ، سبب شده است که امروزه استفاده از مصالحی که وضعیت ساختمانها را در موارد فوق بهبود داده و آسایش بیشتری را برای ساکنین فراهم آورد بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .
با توجه به سهم حدود 30% در و پنجره ها در ائتلاف انرژی و نفوذ نسبتا بالای سرو صدا و آلودگی به داخل ساختمان از طریق پنجره ها ، استفاده از پنجره های عایق در مقابل سرما ، گرما ، صدا و آلودگی امری ضروریست .
در برخی از پروژه های نوسازی و به ویژه در باسازی واحدهای قدیمی به منظور دستیابی به طراحی انجام شده در نقشه های معماری یا همخوانی پنجره های تعویضی با سایر واحدهای ساختمان ، نیاز به رنگ آمیزی میباشد . محصولات این شرکت مطابق با سلیقه مشتری و بدون محدودیت در رنگ میباشد
توری های اختصاصی درب و پنجره :
1-قابلیت جمع شوندگی خودکار .
2- جانشینی مناسب برای توریهای ثابت ، کشویی و لولایی .
3- مقاوم در برابر رطوبت و تابش آفتاب .
4- ایزوله کردن کامل محیط منزل یا محل کار از ورود حشرات .
5- استفاده از توری فایبرگلاس .
6- امکان دید محیط خارج تا 95%

شیشه های دو جداره :
شیشه های دو جداره بر اساس نوع شیشه بکار رفته در هر جدار، فاصله بین دو شیشه و نوع گاز تزریق شده در میان دو جدار ، میتواند تاثیر بسزایی در کاهش انتقال حرارت و کاهش نفوذ صدا به داخل ساختمان داشته باشد . همچنین در صورت استفاده از شیشه ایمنی ( سکوریت و لمینیت ) در شیشه دو جداره ، میتوان ضریب امنیت را تا حد قابل قبولی افزایش داد .
میزان انتقال حرارت یک پنجره توسط پارامتری به نام ضریب انتقال گرما یا ثابت (کی) تعیین میگردد . هر چه مقدار ثابت (کی) (شامل قاب پنجره و شیشه ) کمتر باشد میزان عایق بودن پنجره افزایش میابد . با استفاده از قابهای یو پی وی سی و شیشه دو جداره استاندارد میتوان ثابت (کی) را کاهش داده و از ائتلاف انرژی جلوگیری نمود .

باز شوهای در و پنجره یو پی وی سی :
با توجه به گستردگی یراق آلات و انعطاف پذیری ساخت در و پنجره های یو پی وی سی ، ساخت پنجره با اشکال مختلف بازشو و منطبق با سلیقه مصرف کننده امکان پذیر میباشد که میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
1-پنجره ثابت .
2- پنجره های یک جهت باز شو .
3- پنجره های یک جهت بازشو از بالا .
4- پنجره های دو جهت بازشو .
5- پنجره های کشویی .
6- پنجره های فولکس واگنی .
7- پنجره های آکاردئونی .

مزایای استفاده از در و پنجره یو پی وی سی :
1-صرفه جویی در مصرف انرژی تا حدود 40% .
2- کاهش آلودگی صوتی .
3- مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش وحذف اثرات مخرب آن .
4- کاهش آلودگی هوا .
5- کاهش تابش سرد .
6- هوابندی کامل (درزبندی کامل) .
7- تنوع در طرح نوع بازشوها .
8- تقویت مضاعف با استفاده از پروفیل گالوانیزه در داخل پروفیل .
9- عدم نیاز به سرویسهای مکرر(تعویض ، رنگ آمیزی و...) .
10- سهولت در نصب .
11- مقاوم در برابر باد ، باران ، طوفانهای شدید و آلودگی هوا .
12- غیر قابل اشتعال .
13- حفاظت از محیط زیست از طریق بازیافت .
14- نظافت آسان .
15- قابلیت استفاده از روکشهای رنگی .
16- قابلیت انواع رنگ آمیزی .
با توجه به مزایای فراوان این محصول ، در بسیاری از پروژه های ساختمانی کشور مهندسین و طراحان
محترم اقدام به استفاده از این نوع پنجره مینمایند که این شرکت نیز با توجه به سابقه طولانی در این
صنعت و تولید محصولاتی با کیفیت بالا ، افتخار همکاری در پروژه های مختلف را دارد .



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : درب و پنجره UPVC دوجداره