دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت

دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت

نام :اطلس
تلفن تماس : 66569205
استان : تهران
آدرس : توحید
بازدید : 1052

در بازار دستگاه های مختلف با برندهای گوناگونی موجود است. از دستگاه های تصفیه آب خانگی ارزان قیمت گرفته تا مدل های لوکس بسیار گران قیمت. تفاوت این دستگاه ها در چیست؟ دستگاه های ارزان قیمت را بخریم یا نه؟ تفاوت دستگاه های مختلف در بازار به دو پارامتر اساسی بر می گردد. اول نوع و کارایی دستگاه است و دوم برند و کیفیت دستگاه که در اینجا به بررسی این پارامترها می پردازیم:
یک دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت از نظر کارایی با دستگاه های گران تر چه تفاوتی دارد؟

نوع مرسوم دستگاه تصفیه آب خانگی ، مدل ۶ مرحله ای RO است. دستگاه های RO آب را به روش اسمز معکوس تصفیه می کنند و دارای ۶ فیلتر ، پمپ و منبع ذخیره می باشند. ممکن است فروشنده ی یک دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت به شما فقط در مورد تعداد فیلترهای دستگاه اطلاعات دهد و فقط عنوان کند که دستگاه تصفیه آب مورد نظر ۶مرحله ای است. این اصلاً کافی نیست، حتما در مورد نوع دستگاه ، داشتن پمپ و مخزن ، اطمینان حاصل کنید. هر گردی گردو نیست ! و هر دستگاه ۶مرحله ای ، RO نیست. تنها روش تصفیه کامل آب ، روش اسمز معکوس یا همان RO است. همچنین دستگاه های ارزان قیمت دیگری نیز در بازار موجود است. مثل تصفیه آب های رومیزی یا سرشیری. به خاطر داشته باشید که همه ی این سیستم ها صرفاً جنبه ی مسافرتی یا موقتی دارند. برای استفاده ی دائم از آب آشامیدنی بهترین و مطمئن ترین روش ، روش RO می باشد.
دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت


یک دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت از نظر کیفیت با دستگاه های گران تر چه تفاوتی دارد؟

شاید در بازار دو دستگاه مشابه بیابید که هر دو با روش RO آب را تصفیه می کنند و هر دو ۶ فیلتر دارند. اما قیمت یکی ارزان تر است. اختلاف قیمت دستگاه های تصفیه آب بر می گردد به کیفیت و برند دستگاه. استانداردهایی که دستگاه دارد بسیار حائز اهمیت است. پیش از هر چیز در مورد برند دستگاه تصفیه آب تحقیق کنید و هزینه ی بالاتر را برای یک برند بی هویت و نامعتبر هرگز نپردازید. از تقلبی نبودن برند در ایران اطمینان حاصل کنید و در مورد استانداردهای دستگاه تحقیق کنید. در مقاله ” دستگاه تصفیه آب غیر استاندارد ” روش تشخیص معتبر بودن استانداردهای برند مورد نظر شرح داده شده است.


دستگاه تصفیه آب خانگی را گران نخرید!

در بازار گاهی یک دستگاه تصفیه آب ۷ ، ۸ یا ۹ مرحله ای با ویژگی های خاص به شما پیشنهاد می شود که گاهی بالای یک میلیون تومان قیمت دارد! ویژگی خاص این دستگاه ها گاهی لامپ یو-وی اضافه ای است که روی دستگاه بسته شده، گاهی فیلتر آب قلیایی کن به دستگاه اضافه شده است و یا سایر روش های دیگر که بیشتر جنبه ی تبلیغاتی دارند تا کارایی واقعی. به خاطر داشته باشید برای تصفیه ی آب لوله کشی در ایران نهایت دستگاهی که نیاز دارید یک دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای ترجیحا با فیلترها و هوزینگ های آنتی باکتریال است. مراحل اضافه بر آن فقط هزینه ایست که شما بابت کارایی نه چندان مورد نیاز پرداخت می کنید. در بسیاری از دستگاه های ۷ یا ۸ مرحله ای موجود در بازار نیز از فیلترهای چینی که نه تنها کارایی نداشته ، بلکه روی کیفیت آب تاثیر منفی نیز دارند، استفاده شده است. این امر توسط فروشندگان و مونتاژکاران، صرفاً به جهت ایجاد تفاوت و سود بیشتر انجام می گیرد. پس حتماً در مورد علت گران بودن دستگاه تصفیه آب خانگی تحقیق کنید و از کارایی آن مطمئن شوید.

http://ratinfilter.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d8%a2%d8%a8-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa/

https://ratinfilter.com





قیمت :
به روز شده در : پنحشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : تجهیزات آشپزخانه