کاور دستگاه های آزمایشگاهی، بیمارستانی و پزشکی

کاور دستگاه های آزمایشگاهی، بیمارستانی و پزشکی

نام :علی بنی حبیب
تلفن تماس : 09213589120
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 164407

تجهیز کاور اولین و تنها تولید کننده تخصصی کاورهای ویژه دستگاه های آزمایشگاهی ، بیمارستانی و پزشکی در ایران می باشد
رمز موفقیت ما داشتن 15 سال تجربه در خصوص تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی بوده و به دلیل شناخت کافی با محیط آزمایشگاهی تمامی کاورها طبق استاندارد خاص و مطابق با نیاز دقیق آزمایشگاه ها می باشد.
کاورهای تولیدی توسط تجهیز کاور در حال حاضر 4 نوع می باشد
Dust Type Cover
این مدل جهت حفاظت دستگاه از گرد و خاک ، ذرات معلق و آلودگیهای موجود در محیط آزمایشگاه می باشد
IMPACT Type Cover
این نوع کاور از دولایه مجزا تشکیل شده که ما بین آنها یک لایه محافظتی به پهنای 2 سانتیمتر قرارداده شده است که علاوه بر جلوگیری از نفوذ گرد و خاک به دستگاه از بروز آسیبهای ناشی از برخورد اجسام یا سقوط ابزار آلات و لوازم مختلف به آن جلوگیری می نماید . همچنین امروزه با پیشرفت تکنولوژِی اکثرتجهیزات از طریق صفحات لمسی ال سی دی اپراتوری می شوند که یکی از مزایای استفاده از این نوع کاور می تواند محافظت از آن و قطعات حساس خارجی تجهیزات باشد
DRAGON Type Cover
دراگون کاوری ویژه بوده که از پارچه ضد حریق تهیه شده که بافت آن توسط یکی از بزرگترین و معروفترین کمپانیهای جهان که در زمینه تولید پارچه های ضد حریق فعالیت می نماید به سفارش تجهیزکاورانحصارا انجام می گیرد
مورد استفاده این کاور عموما برای حفاظت دستگاههای آزمایشگاهی و پزشکی گران قیت در برابر حریق بوده بطوری که می تواند تا چند ساعت ( نسبت به درخواست و نوع پارچه استفاده شده) تجهیزات را از حرارت و شعله مستقیم ناشی از آتش سوزی محافظت نماید.
WATERPROOF Type Cover
کاور ضد آب از پارچه ویژه ای تهیه شده که با لایه ای از پی وی سی کوت شده و به همین دلیل دستگاه را در برابر نفوذ احتمالی آب و مخصوصا بخار حاصله از کار با محلولهای اسیدی که همواره در محیطهای آزمایشگاهی بصورت معلق بوده و برایتجهیزات حساس بسیار مضر است محافظت می نماید.
تجهیز کاور همچنین آماده ارائه مشاوره در خصوص خرید دستگاه و تجهیز آزمایشگاه از کمپانی مطرح و رده اول دنیا می باشد.
خواهشمند است از سایت ما به آدرس www.tajhizcover.ir بازدید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با بخش فروش و یا آدرس پست الکترونیک info@tajhizcover.ir تماس حاصل فرمائید.



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
آگهی های ویژه : تجهیزات متفرقه