اتوماسیون حضور و غیاب مدارس

اتوماسیون حضور و غیاب مدارس

نام :گروه طلای نرم
تلفن تماس : 04135558058
استان : تهران
آدرس : تبریز-طالقانی-پاستور جدید 2-ساختمان استادی
بازدید : 2504

اتوماسیون حضور و غیاب مدارس

نرم افزار حضور و غیاب هوشمند مدارس توانا

سیستم جامع اتوماسیون حضور و غیاب دانش آموزان و معلمان از جمله قدرتمندترین زیرسیستم نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا می باشد. این سیستم قابلیت ثبت خودکار ورود ، خروج ، تأخیر و غیبت کلیه دانش آموزان و معلمان را داراست.
کلیه اعمال فوق با استفاده از کارت های هوشمند دانش آموزی قابل انجام است که از این طریق می توان کلیه ورود و خروجی ها را کنترل نمود.
عملکرد این نرم افزار قدرتمند بدین صورت است که با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه کارت خوان (تنها دستگاه حضور و غیاب ارزان موجود در سطح کشور ) توسط دانش آموزان، هم ورود و خروج، تاخیر و غیبت آنها به صورت اتوماتیک جهت گزارش گیری مدارس در سیستم ثبت می گردد و هم با ارسال اتوماتیک و آنی sms به موبایل الدین ، کلیه تأخیرات و غیبت ها، وروردی ها و خروجی های فرزندان شان را اطلاع رسانی می کند. با توجه به قیمت پایین دستگاه از این پس کلیه مدارس می توانند این نرم افزار خاص حضور و غیاب را راه اندازی نمایند. خاص بودن نرم افزار از این جهت می باشد که نرم افزار حضور و غیاب مدارس توانا تنها نرم افزار موجود در سطح کشور می باشد که بر خلاف سایر نرم افزارهای موجود ،هیچ گونه مشکلی در ارسال اتوماتیک و آنی sms ورود، خروج ، تاخیر و غیبت را به موبایل والدین ندارند . همچنین در صورت داشتن فقط دستگاه حضور و غیاب عملیات کنترل تردد فقط در مدرسه انجام می شود در صورتی که به کمک این نرم افزار این ارتباط ، دو طرفه ( بین مدرسه و والدین ) خواهد بود. از دیگر طرح های زیبای شرکت در جهت افزایش جذابیت پروژه ، این است که نرم افزار توانا تنها نرم افزاری است که قابل اتصال به LCD موجود در سالن مدارس می باشد که باعث می گردد با هر بار کارت زنی، تصاویر دانش آموزان به همراه نام ، نام خانوادگی آنها و سخن روز در آن به نمایش درآید. در صورتی که تصاویر دانش آموزان در دستگاه های حضور و غیاب معمولی و به طبع نرم افزارهایی که از این دستگاه ها استفاده می کنند خروجی نمایشگر آنها صفحه کوچک دستگاه حضور و غیاب می باشد. اجرای این پروژه جذاب در مدارس باعث افزایش چشمگیری در رعایت نظم دانش آموزان در مدرسه می گردد.
بازه های زمانی متنوع جهت ورود ، خروج ، تاخیر و غیبت در دو شیفت در نرم افزار قابل تنظیم می باشد.
همچنین تمامی این امور در مورد حضور و غیاب معلمان نیز صادق است با این تفاوت که SMS ورود، خروج، غیبت و
تاخیر معلمان به موبایل مدیریت مدرسه ارسال می گردد.
در انتها مسئولین مدارس می توانند در هر زمان دلخواه گزارشات تردد دانش آموزان و معلمان ، گزارشات کارت زنی آنها و گزارشات SMS های ارسالی را با جزئیات کامل در هربازه زمانی دلخواه مشاهده نمایند.

جهت کسب اطاعات بیشتر در مورد نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا ، نرم افزار مدیریت حضور و غیاب دانش آموزان ، نرم افزار مدیریت کارنامه های هوشمند و وب سایت مدارس به سایت

http://www.softgold.ir/Product/Index/2

مراجعه فرمائید.

شماره های تماس :
3 – 04135539401 -|- 9 – 04135558058 -|- 09195559428 – 09148348342



قیمت : 09195559428
به روز شده در : شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : نرم افزار