فروش ساندویچ پانل

فروش ساندویچ پانل

نام :شرکت کبیرپانل
تلفن تماس : 02128424830-02126760208-09121204446
استان : تهران
آدرس : تهران-سعادت آباد
بازدید : 45376

ساندويچ پانل سقفي
اين نوع ساندويچ پانل جهت استفاده در سقف مي باشد كه با توجه به گامهاي ذوزنقه اي و شكل اورلپ آن امكان نفوذ آب به داخل را از بين مي برد و جهت طولهاي بلند (بالاتر از 13 متر) قابليت اورلپ شدن روي يكديگر را دارد

ساندويچ پانل هاي سقفي با طرح شادولاين ذوزنقه توليد ميگردد و اين طرح در ظاهر ورق رويي ساندويچ پانل مشخص ميباشد
در اين نوع ساندويچ پانل ورق رو داراي طرح شادولاين ذوزنقه و ورق زير صاف يا شيار دار ميباشد كه جهت توليد ابتدا ورق ها كه بصورت كويل وارد شركت شده اند توسط دستگاه تمام اتوماتيك ورق صاف كن باز و صاف شده و پس از فرم دهي با دستگاه رول فرمينگ شده و با توجه به طرح از قبل تعيين شده ورق فرم گرفته و مابين دو ورق فوم پلي يورتان بصورت يكنواخت و خطي ريخته شده و پس از پخت شكل نهايي ساندويچ پانل بدست مي آيد . اين نوع ساندويچ پانل جهت استفاده در سقف مي باشد كه با توجه به گامهاي ذوزنقه اي و شكل اورلپ آن امكان نفوذ آب به داخل را از بين مي برد و جهت طولهاي بلند )بالاتر از 13 متر( قابليت اورلپ شدن روي يكديگر را دارد .

اين نوع ساندويچ پانل به چند روش : دو رو گالوانيزه ، دو رو آلومینیوم ، يك رو آلومینیوم و يك رو گالوانيزه ، يك رو ورق آلومینیوم از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل و يا يك رو گالوانيزه از بيرون و يك رو فويل از داخل با ضخامت 4 الي 10 سانتيمتر با فوم تزريقي پلي يورتان سخت توليد مي شود .
اين پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها بوده و به علت نداشتن بو ، عدم ريزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم بهترين نوع پوشش در سقف مجتمع های صنعتی میباشد پانل سقفی با ضريب هدايت حرارتی بسیار پايین از نوع بهترين عايق های صنعتی جهت پوشش سقف می باشد . عرض مفید پانل سقفی 1متر كه با در نظر گرفتن اورلپ ، عرض كلي 08/1 متر می باشد . ضمناً شكل ورق اورلپ شده به گونه اي است كه بهترين نوع آب بندی و زيبايی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو پانل سقفی را بر روی يکديگر را ايجاد ميكند.
نوع ديگري از پانل ها ي توليد شده شرکت از يك رو ورق و طرف ديگر از فويل آلومينيوم ميباشد كه بهترين نوع براي سقف كاذب و پوشش روي ساختمانهاي صنعتي و انبار هاي سوله ميباشد.

ورق رويي شادولاين طرح ذوزنقه
ضخامت : 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 8.5 و 10 سانتيمتر
عرض : ثابت 08/1 متر (8 سانتيمتر اورلپ) مفيد 1 متر
طول با طرح ذوزنقه : 1 الي 13 متر بدلخواه مشتري


www.panelkala.org

www.kabirpanel.pcn.ir



قیمت : مناسب
به روز شده در : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴