سمنت پلاست - سنگ مصنوعی

سمنت پلاست - سنگ مصنوعی

نام :شركت رنگچي باقرآبادی
تلفن تماس : 22883998
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 83022

شرکت رنگ چی شیمی نماینده انحصاری بایفـروکس (بایرآلمـان) LANXESS در ایران میباشد.

و شرکت رینبوو Rainbow : شریک تجاری دبی ما ارائه دهنده اکسید های آهن در رنگ های مختلف با بالاترین کیفیت در سطح آسیا از کشور چین با نام تجاری Rainferrox رینفروکس .

شرکت لنکسز آلمان با نام تجاری بایفروکس دارای 80 سال سابقه در تولید، دارای عناوین اولین وبزرگترین تولید کننده اکسیدهای آهن واکسید کروم در جهان میباشد.
از ویژگیهای این پیگمنت ها قابلیت استفاده آن در صنایع رنگ، پلاستیک و ساختمان میباشد . که در ساخت سیمان رنگی ، به صورت مخلوط با سیمان (3 تا 5 درصد از وزن سیمان ) ، سمنت پلاست - سنگهای مصنوعی رزینی و سیمانی ، موزائیک و موزائیکهای گرانیتی، انواع کفپوشهای بتنی و رزینی ، قطعات بتـنی ،مبلمان شهری، سفـال ، آجر ، سنگفرشهای بتنی ، جدول ، رنگ ساختمانی ، کنیتکس ونماهای برجها و ساختمان شهرکها و الیاف موکت و موارد مشابه کاربرد دارد.همچنین پیگمنتهای LANXESS در ساخت آسفالت رنگی به صورت مخلوط با آسفالت و قیر رنگی و ایزوگام نیز کاربرد دارد.
پیگمنتهای شرکت LANXESS دارای مقاومت بالا در مقابل اشعه UV میباشد و هیچگونه کاهش مقاومتی برای سیمان ، بتون و آسفالت نخواهد داشت.

قابل توجه : آخرین نمونه های اجرا شده در استادیوم ساکر سیتی soccer city آفریقای جنوبی و رنگ فعلی برج ایفل پاریس از محصولات شرکت لنکسز ( بایر آلمان ) می باشد.



خواهشمند است جهت کسب اطلاعات و دریافت لیست پیگمنت های این شرکت تماس حاصل نمائید .
باتشکر: مدیریت فروش باقرآبادی

تلفن : 22883998
همراه : 09123162814
Email: info@rangchi.ir
جهت اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمائید:

http://rangchi.mihanblog.com . www.rangchi.ir



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
آگهی های ویژه : سیمان