ساخت ساختمان های سریع ساز و صنعتی

ساخت ساختمان های سریع ساز و صنعتی

نام :وحید مایلی
تلفن تماس : 09108838908
استان : تهران
آدرس : تهران زعفرانیه
بازدید : 244

تاثیر سرعت ساخت و ساز در صنعت ساختمان
وحید مایلی کارشناس صنعت ساختمان
افزایش منافع اقتصادی با توسعه روش‌های ساخت و ساز صنعتی ساختمان با سرعت بالا تحقق خواهد یافت
در دهه‌های اخیر سرعت ساخت و ساز با تحولات روز افزون تکنولوژی به یکی از حوزه‌های کلیدی در معماری و صنعت ساختمان تبدیل شده است.
یکی از جوانب مهم در این تحولات توسعه روش‌های ساخت و ساز با سرعت بالا است که تاثیرات مهمی بر صنعت ساختمان می‌تواند داشته باشد
از جمله تاثیرات مهم در ساخت و ساز با روش صنعتی و سرعت اجرای بالا می‌توان به افزایش بهره‌وری اشاره کرد. روش‌های ساخت و ساز با سرعت بالا منجر به افزایش بهره‌وری در فرایند ساخت می‌شود. اجرای سریع پروژه‌ها به ارتقاء توانمندی‌های کارفرمایان و عوامل بالا دستی منجر می‌شود.
وقتی ساختمانی که قبلاً در روش سنتی در طول حدود یک سال ساخته می‌شد اکنون می‌توان همان ساختمان را با روش صنعتی و سریع ساز در مدتی کمتر از ۲ ماه و ایمن‌تر از روش‌های سنتی ساخت، می‌توان منافع عوامل پایین دستی درگیر در حوزه مسکن که همان مصرف کننده نهایی‌ست را نیز به راحتی تامین کرد

کاهش هزینه‌ها از تاثیرات دیگر ساخت و ساز با سرعت بالاست
با افزایش سرعت ساخت، هزینه‌های نگهداری و مدیریت پروژه‌ها کاهش می‌یابد همچنین با به کارگیری نیروهای متخصص با تعداد کم در اجرا و در مدت زمان کوتاه می‌توان هزینه‌های اجرا را به شدت کاهش داد و نهایتاً مصرف مواد و متریال و حتی انرژی نیز در این روش بهینه‌تر مدیریت می‌شود.
تقلیل زمان تحویل از مزایای دیگر سرعتی سازی در ساختمان است
اجرای سریع پروژه‌ها منجر به تسریع تحویل ساختمان به مشتری و نهایتاً اعتمادسازی نسبت به شرکت سازنده می‌شود.

سازگاری با تغییرات معماری و ساختمان‌سازی دیگر مزیت‌ مهم این روش است. روش‌های ساخت سریع به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا با تغییرات در نیازهای مشتریان و جوامع سریعا سازگار شوند و به آنها پاسخ دهند.
با توجه به این تحولات گروه ساختمانی ققنوس به عنوان یکی از برترین سازندگان ساختمان با روش ساخت سریع، با تکنولوژی پیشرفته و تیم متخصص افتخار می‌کند که پیشرو در این عرصه بوده و می‌تواند یک ساختمان دو طبقه با اسکلت فلزی و سقف و دیوارهای بتنی و ضد زلزله را با رعایت کامل آیین‌نامه‌ها و استانداردهای مربوطه تنها در ۳۵ روز اجرا نماید. یعنی یک ساختمان ۱۰ طبقه تنها در ۶ ماه با ابن روش از صفر تا صد قابل اجرا می باشد.
هدف ما ساخت ساختمانی ایمن با سرعت اجرای بالا است که امروزه از نیازهای اصلی صنعت ساختمان‌سازی در ایران و جهان است روشی که با کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری می‌تواند راندمان ساخت و ساز را به شدت افزایش دهد.
با این روش می‌توانید از تجربه‌ای سریع و ایمن در پروژه‌های ساختمانی خود بهره‌مند شوید و با اعتماد به ما به سوی آینده‌ای با امکانات ویژه در ساختمان‌سازی حرکت کنید.



قیمت : توافقی
به روز شده در : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲