سازه های سبک و صنعتی (izosteel) یادمان

سازه های سبک و صنعتی (izosteel) یادمان

نام :يادمان ارك ميهن
تلفن تماس : 041-33272581-82-84
استان : آذربايجان شرقى
آدرس : تبریز، جاده تبریز- ائل گلی،کوچه میخک 2، ساختمان میخک، طبقه سوم شرکت یادمان ارک میهن
بازدید : 24482

طـراحـی و مـحـاسبـات و نقشه سـولـــه : طراحی ، محاسبات و نقشه که پس از بازدید و مطالعات میدانی کارشناسان سازه و محاسب از محل پروژه و بر اساس نوع کاربری سازه و مشاوره های مهندسان صنایع و در نظر گرفتن کلیه امکانات و همچنین قابلیت فاز های توسعه ای صورت می پذیرد.
مـتــره و بــرآورد مـصــالــح و زمـانـبـنــدی سـاخــت سـولـــه : پس از این مرحله امور متره و برآورد مصالح جهت اعلام دقیق هزینه ساخت کامل سوله و تامین منابع مالی و ارایه برنامه زمان بندی اجرایی سوله متناسب با شرایط اقلیمی و جغرافیایی ، شرایط پرداختی و مالی و الزامات قانونی ارایه شده از سازمان ها و بانک های مربوطه و یا مشاور پروژه انجام می شود طرح نهایی جهت رفع هرگونه نقص و رفع آن قبل از اجرا و اتمام کار و به منظور جلوگیری از هزینه های اصلاح و دوباره کاری به صورت سه بعدی و انیمیشن تصویر سازی می گردد.
سـاخــت اسکـلـت فـلـــزی ســولـــه در کــارخـانـــه : در این مرحله ساخت اسکلت سوله اعم از جوشی و یا پیچ ومهره ای بر اساس نقشه تایید شده با ورق و آهن آلات مرغوب و معین شده توسط مهندس محاسب در سالن سرپوشیده کارخانه شروع می شود.
آماده سازی ،خـاکبـرداری ، فونداسیون و پی ریـزی سـوله : همزمان با ساخت اسکلت در کارخانه مراحل آماده سازی زمین ، خاکبرداری فونداسیون و پی ریزی درمحل پروژه صورت می پذیرد تا آماده نصب اسکلت شود. در این مرحله بتن ریزی و فونداسیون اختصاصی درصورت نصب ماشین آلات در سوله با توجه به کاربری سوله نیز انجام می پذیرد. همچنین در صورت نیاز به تردد متوالی هر گونه ماشین آلات حمل ونقل مانند لیفتراک و تریلر ، کف سازی اولیه و زیرین سوله باید متناسب با وزن این ماشین آلات تقویت و انجام شود.
پس از انتقال اجزا اسکلت به محل احداث پروژه مرحله نصب اسکلت توسط تکنسین های مربوطه شروع می شود . مرحله نصب اسکلت سوله که ممکن است جوشی یا پیچ و مهره ای باشد باید بادقت تمام و رعایت جزییات و مقادیر دقیق نقشه صورت پذیرد تا به اصطلاح اسکلت سوله گونیا شود ، یعنی اجزا سوله متقارن و زاویای اجزا متناسب باشد .



قیمت : تماس با ما
به روز شده در : دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷
تاریخ درج آگهی : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲