تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

نام :موسسه آموزش زبان های خارجی دانش مزید
تلفن تماس : 88929847-88922355-77528096-77520608
استان : تهران
آدرس : ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر-مرکز تجارت ایرانیان- طبقه هفتم-واحد 19
بازدید : 6033


تدریس خصوصی زبان ایتالیایی یکی از بهترین روش های یادگیری این زبان رایج دنیا به شمار می آید. این روش یادگیری برای زبان آموزانی که قصد دارند این زبان را به بهترین شکل یاد بگیرند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بهتر است بدانید که زبان ایتالیایی چهارمین زبان رایج دنیا محسوب می شود، به گونه ایی که حدود 13 درصد از جمعیت اروپا یعنی نزدیک به 63 میلیون نفر با این زبان صحبت می‌کنند. همچنین این زبان یکی از شاخه های زبان لاتین به شمار می آید که دارای نزدیک‌ ترین شباهت و بیشترین واژگان مشترک با زبان لاتین است. از اینرو تدریس خصوصی زبان ایتالیایی بهترین روش برای یادگیری این زبان مهم و رایج به شمار می آید.

اهمیت یادگیری زبان ایتالیایی

شاید یکی از سوال هایی که برای بسیاری از افراد به وجود بیاید این باشد که چرا باید زبان ایتالیایی را آموخت، در پاسخ باید گفت این زبان برای کسانی که به تاریخ علاقه دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا بخش مهمی از تاریخ به طور قابل توجهی به زبان ایتالیایی پیوند خورده است. بنابراین علاقه مندان و متقاضیان به راحتی می توانند بسیاری از منابع دست اول را به زبان ایتالیایی مطالعه و از آن بهره مند شوند.
(تدریس خصوصی زبان ایتالیایی جهت مهاجرت به این کشور)

همچنین این کشور پایتخت مد جهان به شمار می آید بنابراین کسانی که علاقه مند به تحصیل یا گسترش فعالیت در تمامی فعالیت های زیرمجموعه مد هستند با یادگیری از طریق تدریس خصوصی زبان ایتالیایی به راحتی می توانند در این زمینه به فعالیت بپردازند. از دیگر دلایل اهمیت یادگیری زبان ایتالیایی ادامه تحصیل در این کشور می باشد، زیرا دانشگاه های این کشور از سطح علمی بالایی برخوردار هستند و امکان کار پس از تحصیل برای دانشجویان به طور چشمگیری وجود دارد. بنابراین به جرات می توان گفت یادگیری زبان ایتالیایی بهترین فرصت برای رقم زدن آینده ای درخشان و ادامه تحصیل در شرایط بسیار ارزان به شمار می آید.

آموزش خصوصی زبان ایتالیایی

افراد با هر هدفی که می خواهند به این کشور مهاجرت کنند باید از طریق موسسات و آموزشگاه های معتبری همچون موسسه آموزشی زبان دانش مزید اقدام به یادگیری این زبان کنند. این موسسه یکی از تخصصی ترین و با سابقه ترین مراکز فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی به شمار می آید. همچنین این مرکز از بهترین و مجرب ترین اساتید که دارای سابقه آموزشی درخشانی هستند جهت آموزش به زبان آموزان خود بهره می برند. در این موسسه برای زبان آموزان شرایطی را فراهم می کنند که آن ها می توانند تمامی مسائل و مشکلات خود را برطرف کنند. همچنین زمان و برنامه کلاسی به صورت اختیاری می باشد از اینرو برای کارمندان و دانش آموزان در این زمینه مشکلی به وجود نمی آید.

هزینه مدرس زبان ایتالیایی

در واقع هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی به موارد مختلفی همچون روش تدریس، مدرک تحصیلی، سابقه مدرس، تعداد جلسات و … بستگی دارد. همچنین این هزینه در محل کار، منزل و موسسه یکسان است. به جرات می توان گفت هزینه های موسسه آموزشی زبان دانش مزید با توجه به کیفیت بالای دوره ها بسیار مناسب و عادلانه می باشد. تدریس خصوصی زبان ایتالیایی یکی از محبوب ترین شیوه های آموزش زبان به شمار می آید که به دلیل خصوصی بودن کلاس استاد تمرکز ویژه ای را بر روی آموزش زبان دارد، همچنین به نوعی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد شد.

(یادگیری زبان ایتالیایی با تدریس خصوصی زبان ایتالیایی)

آشنایی با ویژگی های تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در موسسه زبان دانش مزید

یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه دوره ها و کلاس های تدریس خصوصی زبان ایتالیایی این است که این دوره ها به صورت فشرده برگزار می شود، و برای رده های سنی مختلف ویژه سفر، تحصیلی و کار و اقامت در ایتالیا بسیار مناسب و ایده آل می باشند. همچنین این کلاس ها در منزل، آموزشگاه و یا موسسه با توجه به شرایطی که هر زبان آموز دارد برگزار می شود. از دیگر وپژگی های آموزش خصوصی زبان ایتالیایی این است که این کلاس ها برای بانوان و کودکان توسط اساتید خانم و در منزل برگزار می گردد. از طرفی زبان آموز توسط استاد مربوطه راهنمایی خواهد شد و با توجه به سبک و روش یادگیری هر زبان آموز از شیوه موثر برای او استفاده می شود. همچنین تعداد جلسات آموزشی برای هر زبان آموز با توجه به هدف آموزشی او تعیین می شود. در واقع آموزش خصوصی زبان ایتالیایی این امکان را برای زبان آموزان فراهم می کند تا بتوانند با توجه به هدف مورد نظر خود این زبان را فرا بگیرند.

از دیگر ویژگی های مهم کلاس های برگزاری این دوره از موسسه آموزشی زبان دانش مزید این است که در ابتدای هر دوره یک آزمون تعیین سطح به صورت رایگان برگزار می شود و زبان آموزان با توجه به این آزمون تحت آموزش قرار می گیرند. همچنین کلاس های ویژه آمادگی آزمون سفارت توسط مجرب ترین و با سابقه ترین اساتید این مرکز برگزار می گردد. این موسسه آموزشی از جدیدترین روش ها و متدها برای آموزش زبان در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده می کنند. لازم به ذکر است که از دیگر مزیت های استفاده از تدریس خصوصی زبان ایتالیایی این است که دانش آموزان با خیال راحت می توانند سوالات خود را مطرح کرده و اشکالات را رفع نمایید. همچنین زبان آموز می تواند برنامه کلاس های خود را مشخص کند. از دیگر خصوصیات بارز استفاده از این روش می توان به بازدهی بیشتر کلاس اشاره نمود.

(یادگیری زبان ایتالیایی)

آشنایی با نکات مهم در تدریس زبان ایتالیایی

بهتر است بدانید که یادگیری هر زبان نیاز مند تمرین بسیار زیادی می باشد. اساتید مجرب این موسسه در تدریس زبان ایتالیایی نکات مهمی را مورد توجه قرار می دهند. به طوری که در تدریس خصوصی زبان ایتالیایی اولین و اساسی ترین قدم در آموزش این زبان نحوه خواندن و نوشتن آن می باشد. از دیگر نکاتی که به زبان آموزان در این موسسه آموزشی تعلیم داده می شود یاد گرفتن کلمات و لغاتی است که در این زبان پرکاربرد هستند.

همچنین در مرحله بعد تدریس خصوصی زبان ایتالیایی به زبان آموزان گرامر این زبان به بهترین شکل آموزش داده می شود. در واقع در این موسسه و در روش آموزش خصوصی زبان ایتالیایی 4 مهارت صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن به بهترین شکل به زبان آموزان آموزش و یاد داده می شود. اساتید مجرب و کارآزموده در این موسسه برای تقویت گوش دادن زبان آموزان به آن ها توصیه می کنند که فیلم ها و نوارهای صوتی بدون زیرنویس را مشاهده کنند، همچنین آ هنگ را به همراه LYRICS گوش دهند و حفظ کنند.



قیمت : 0
به روز شده در : سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
آگهی های ویژه : متفرقه