انجام نقشه برداری و رسم پلان اندازه گذاری دو خطی

انجام نقشه برداری و رسم پلان اندازه گذاری دو خطی

نام :مهندس بابک اسحاقیان
تلفن تماس : 09124337429
استان : تهران
آدرس : تهران - خیابان کارگر جنوبی - میدان قزوین - خیابان قزوین - روبروی شهرداری منطقه یازده - پلاک هجده -
بازدید : 41157

شرکت فنی و مهندسی نقشه برداری بابک ، در شهر تهران قرار دارد . این شرکت در حیطه نقشه برداری داخلی ساختمان ها فعالیت می کند . به عبارت دیگر ، این دفتر فنی و مهندسی برای ساختمان هایی که نقشه های آنها موجود نمی باشند ، نقشه تهیه می نماید . به این کار ، انجام نقشه برداری داخل ساختمان ها گفته می شود .
مدیریت این شرکت ، بر عهده مهندس بابک اسحاقیان می باشد . ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران می باشد . تخصص کاری مهندس اسحاقیان ، انجام عملیات برداشت و ترسیم نقشه های ساختمان های موجود می باشد .
مهندس بابک و تیم ایشان ، با دارا بودن سال ها تجربه در امر نقشه برداری و رسم نقشه های وضع موجود ابنیه ، در خدمت تمامی مشتریان و کارفرمایان گرامی می باشند . تمامی پلان های تهیه شده توسط این شرکت ، دارای کادر بندی و تایتل بندی و جدول بندی استاندارد و کلیه ویژگی های فنی لازم می باشند . در واقع تمامی اصول فنی نقشه برداری و نقشه کشی ، به دقت در پروژه های این شرکت اعمال می گردد .
به عنوان نمونه ، در اینجا ماجرای یکی از پروژه های انجام شده توسط شرکت نقشه برداری بابک را به صورت خلاصه بیان می کنیم .
روزی یکی از صنعت گران گرامی ساکن تهران که مالک یک کارخانه مصنوعات آلومینیومی بود ، با دفتر این شرکت تماس گرفت . این کارآفرین محترم ، مالک یک زمین صنعتی بزرگ بود که چندین سوله و ساختمان اداری در آن وجود داشت . این ساختمان ها به مرور زمان ، دچار تغییر و تحولاتی شده بودند . طبقات مختلفی نیز به قسمت های داخلی و خارجی آن ها اضافه شده بود . ایشان تعدادی از امور اداری شهرداری را انجام داده بودند . اکنون به نقشه وضع موجود این ساختمان ها ، جهت دریافت پایان کار شهرداری نیاز داشتند .
ایشان در ابتدا تصور می کردند که خودشان می توانند به راحتی کار نقشه برداری و ترسیم نقشه ها را به انجام برسانند . به همین دلیل ، از یکی از کارمندان خود خواسته بودند تا ابعاد سوله ها و ساختمان ها را اندازه گیری کند و نقشه های آن ها را ترسیم نماید . کارمند ایشان ، مقداری با امور مهندسی و اندازه گیری و ترسیم نقشه آشنا بودند . این کارمند ، کار نقشه برداری و ترسیم نقشه ها را انجام داد و نقشه هایی را آماده کرد و به رئیس خود ارائه کرد .
مالک این کارخانه ، آن نقشه ها را به شهرداری ارائه داد . اما این نقشه ها ، به شدت توسط شهرداری مردود شدند و مورد قبول قرار نگرفتند . زیرا هیچ کدام از ویژگی ها و جزئیات استاندارد و لازم نقشه های عمرانی را نداشتند . در اینجا بود که مالک این کارخانه و کارمند ایشان ، متوجه شدند که کار نقشه برداری یک امر فوق العاده تخصصی می باشد که انجام دادن آن از عهده هر کسی بر نمی آید . بلکه باید توسط مهندسین متخصص و آموزش دیده ای که فقط در زمینه نقشه برداری ساختمانی فعالیت می کنند ، به انجام برسد .
مالک کارخانه ، شروع به جست و جو و تحقیق کرد تا یک شرکت نقشه برداری مناسب را پیدا کند . ایشان یکی از آگهی های شرکت فنی مهندسی بابک را در اینترنت مشاهده کرد و با این شرکت تماس گرفت . سپس ماجرای اتفاق افتاده را برای مهندس بابک اسحاقیان که مدیر و مالک این شرکت می باشد ، به صورت کامل تعریف کرد .
مهندس بابک اسحاقیان نیز برای او توضیح داد که نقشه های تهیه شده توسط مالک کارخانه ، باید کاملاً کنار گذاشته شوند و این کار از ابتدا و به صورت اصولی و کامل انجام شود . مهندس اسحاقیان ، تعدادی از نمونه کارهای خود را برای ایشان ارسال کرد . به جهت این که مالک کارخانه ، تفاوت بین نقشه های بسیار حرفه ای با نقشه های تهیه شده توسط خودشان را مشاهده کند . سپس زمان و هزینه حدودی مورد نیاز برای انجام پروژه را خدمت این کارفرما اعلام نمود .
کارفرما نمونه کارها و هزینه و زمان را بررسی کرد . سرانجام قرار بر این شد تا این پروژه نقشه برداری وضع موجود داخلی ساختمان ، توسط شرکت بابک به انجام برسد . زمانی جهت انجام پروژه تنظیم شد و اکیپ تخصصی دفتر نقشه برداری بابک ، به محل این کارخانه مراجعه کردند . آن ها تمامی بخش ها و قسمت های داخلی و خارجی ساختمان های این کارخانه را مورد بازدید و بررسی تخصصی قرار دادند .
سپس با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز نقشه برداری ، عملیات برداشت و اندازه گیری ابعاد را انجام دادند . آن ها کروکی های دستی را طبق اصول فنی نقشه برداری و نقشه کشی ، بر روی کاغذ ترسیم کردند . وقتی عملیات برداشت نقشه ها به پایان رسید ، گروه نقشه برداری شرکت بابک به دفتر این شرکت مراجعه کردند تا ادامه کار را در دفتر انجام بدهند .
آن ها به وسیله کامپیوتر و با استفاده از نرم افزار اتوکد ، کروکی های دستی تهیه شده را به نقشه های کامپیوتری تبدیل کردند . تمامی پلان ها به صورت دو خطی ترسیم و اندازه گذاری های لازم روی آن ها صورت پذیرفت . تمامی عناصر و جزئیات و قسمت های مختلف داخلی ساختمان ها ، به صورت مفصل و دقیق در نقشه ها لحاظ شدند .
پس از ترسیم نقشه ها ، مسئول کنترل کیفیت شرکت فنی و مهندسی بابک ، نقشه ها را به دقت مورد ارزیابی و قضاوت قرار داد . هدف این کارشناس ، این بود که نقشه ها کاملاً بر وضعیت موجود و فعلی کارخانه منطبق باشند و هیچ گونه مغایرتی در آن ها وجود نداشته باشد .
سپس فایل های کامل نقشه ها با فرمت های اتوکد و پی دی اِف خدمت مالک کارخانه ارسال شد . مالک کارخانه ، نقشه ها را بررسی کرد و از مشاهده چنین نقشه های حرفه ای و کاملی ، بسیار خرسند و راضی بود . ایشان در روز کاری بعدی ، این نقشه ها را برای ادامه امور اداری خود به شهرداری منطقه مورد نظر ارائه کرد . امور اداری ایشان با موفقیت به پایان رسید و ایشان موفق شدند پایان کار شهرداری را اخذ نمایند .
این نتیجه راضی کننده ، به دلیل انجام حرفه ای این پروژه ، توسط شرکت بابک بود . اگر شما نیز به انجام نقشه برداری و تهیه نقشه های وضع موجود ساختمان یا سوله یا کارخانه خود نیاز دارید ، می توانید در تمامی روزهای هفته با شرکت نقشه برداری بابک در تماس باشید .
در ساعت های اداری و روزهای عادی هفته ، می توانید با تلفن های ثابت این شرکت تماس حاصل فرمایید . همچنین در روزهایی مانند پنجشنبه ها جمعه ها و تعطیلات رسمی ، می توانید با تلفن های همراه شخصی مهندس بابک اسحاقیان تماس بگیرید . خدمات حرفه ای و بهینه نقشه برداری را با ما تجربه کنید .



قیمت : توافقی و متناسب با نوع پروژه
به روز شده در : دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
تاریخ درج آگهی : شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : نقشه برداری