فروش رنگ صنعتی دریایی

فروش رنگ صنعتی دریایی

نام :کارگروه آموزش و توسعه بنیان صنایع
تلفن تماس : 02140556882 09123111288
استان : تهران
آدرس : تهران، اسلامشهر ، مجتمع صنعتی چیچکلو
بازدید : 618

استفاده از مقدار زیاد مس در یک محمل قوی تر سبب کمتر شدن سرعت آزاد شدن مس می شود و باعث می شود سیستم کارایی لازم را نداشته باشد.
شیمیدان ها استفاده از مس را برای پوشش ها و رنگ های دریایی ضد خزه توصیه نمی کنند زیرا این امر سبب مسمومیت آب دریا ها می شود و ترکیباتی که با مس به وجود می آیند از لحاظ آسیب رساندن به محیط زیست استفاده از آنها ممنوع می باشد.
ترکیبات آلی فلزی-قلع نیز جزءترکیبات ضد خزه بسیار با دوام است که از آن در پوشش هایی با رزین کلرو کائچو و وینیل استفاده می شود.خاصیت این پوشش خیلی سریع به زیر سطح قابل قبول برای یک پوشه ضد خزه می باشد.
وقتی خزه ها به اندازه 10 سانتی متر در دریا وجود داشته باشند به هیچ وجه نباید به خزه ها فرصت داد که روی سطح کشتی رشد کنند.
رنگهای دریائی
سیلر اپوکسی دریایی دارای قدرت پوشش و چسبندگی عالی به سطوح فلزی است و از مقاومتهای مکانیکی و شیمیایی بسیار خوبی برخوردار است. موارد مصرف: بعنوان لایه اول در سیستمهای چند لایه پوششی برای سازه های دریایی و شناورهای بدنه فولادی در قسمتهای زیر و بالای خط آبخور بکار برده می شود . با توجه به قابلیتها و سهولت مصرف ، این پوشش در زمان رنگ آمیزی مجدد شناورها ( تعمیرات و رنگ آمیزی دوره ای ) نیز کاربرد فراوانی دارد.
فروش انواع رنگ صنعتی دریایی با پوشش ضد خزه و آبگریز
مجری: کارگروه آموزش و توسعه بنیان صنایع
تماس: 02140556882
09123111288



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
آگهی های ویژه : دفاتر خدمات مهندسی