حمل آسان مایعات

حمل آسان مایعات

نام :مهدی تیرچرخ
تلفن تماس : 88940078
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 67694

مخازن تاشوی مایعات ( تانکر های کیسه ای )

این مخازن به تازگی در دنیا جایگزین منابع فلزی گردیده و به مخازنی اتلاق می گردد که با پارچه مقاوم در برابر خوردگی و پارگی تولید شده اند .سبکی و سهولت استفاده و نگهداری و انبارداری ̨ قیمت مناسب و طول عمر یکسان و ..... از جمله عواملی است که می تواند باعث جایگزینی مخازن تاشو بجای مخازن فلزی و پلی اتیلنی گردد که حجم آنها از 500 تا 50000 لیتر می باشد .
موارد استفاده این مخازن بشرح ذیل می باشد :
مصارف صنعتی : قابل استفاده در پروژه های عمرانی و منابع آب در پشت بام منازل و کارخانجات و شستشوی مبلمان شهری و .............
مصارف کشاورزی : قابل استفاده در مزارع و باغها و گلخانه ها جهت ذخیره سازی سریع و توزیع تدریجی (قطره ای ) بدلیل سهمیه بندی آب . در این روش ذخیره سازی بدون تبخیر بوده و حدر رفتن آب به حداقل کاهش می یابد .
مصارف جمع آوری پس آب : این نوع مخازن جهت جمع آوری فاضلاب بوده و مصارف متعددی از قبیل نصب سرویس های بهداشتی سریع الاحداث در شهرهای زیارتی و سیاحتی و یا پروژهای ساختمانی و عمرانی و یا در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه و ..... دارد .
مقایسه کاربردی مخازن تاشو با مخازن فلزی
1- وزن کمتر : بدلیل استفاده از مواد پلی مری مسلح و مقاوم محصول دارای وزن کمتری است (10/1 ) در نتیجه به آسانی جابجا شده و و هزینه های جابجایی تانکر های فلزی را ندارد .
2- انبار داری و نگهداری : جمع شدن این مخازن باعث کاهش حجم شده و در پرژه های فصلی و موسمی مشکل انبار داری را کاهش می دهد .
3-تعمیر : برای تعمیر مخازن تاشو به حداقل تخصص و ابزار نیاز است و بدلیل امکان شتشوی آسان نگهداری از محصول به راحتی میسر است .
4-سهولت در عایق بندی حرارتی : استفاده از عایق های حرارتی بدلیل کاهش سطح تماس به راحتی میسر است
5-قابلیت استقرار در هر سطحی : با توجه به فرم پذیری این مخازن امکان استفادی آن در سطوح شیبدار و غیر مسطح میباشد و نیاز به آماده سازی و زیرسازی محل استقرار ندارد .
6-توزیع بار : استفاده مخازن کیسه ای در مکانهایی که بوسیله مواد نرم پوشش شده اند نظیر عایق رطوبتی پشت بام بدلیل توزیع بار صفحه ای هیچگونه آسیبی به سطح زیر کار وارد نمی کند در صورتی که مخازن فلزی با وارد آوردن فشار نقطه ای عملا\" مشکل ساز می شود .
7- مخازن زیر زمینی : استفاده از مخازن زیر زمینی به عنوان مخازن پس آب ( سبتیک) و یا مخازن آب مصرفی در مخازن تاشو به دلیل ارتفاع کم و مقاومت در برابر خوردگی بسیار مقرون به صرفه تر و عملی تر است .
8-عایق الکتریکی : مواد تشکیل دهنده مخازن تاشو از پلی مر (PVC) بوده و به این بدلیل عایق الکتریکی بسیار مقاومی است .
9- ضربات یا فشار های احتمالی : بدلیل انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالای مواد مواد سازنده این مخازن نسبت به نوع فلزی خود از عمر بیشتری و صدمه پذیری کمتری برخوردار است .
(( با مناسب ترین قیمت ))
می توانید جهت اخذ توضیحات بیشتر و یا نمایندگی انحصاری به لینک زیر مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید
http://tinylink.ir/7ejf
شرکت ماه سبز سپهر
02144495364
02144608077
مدیریت قاسم پور :09123101471
info@atozco.com
و دیگرسایتهای ما
www.ibnstore.com
www.bbizc.com
WWW.MAHSABZ.COM



قیمت : 0
به روز شده در : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱
  •  
آگهی های ویژه : مهندس تاسیسات