لوله 5 لایه مستر پایپ

لوله 5 لایه مستر پایپ

نام :داوود بنی باهر
تلفن تماس : 04135253300
استان : آذربايجان شرقى
آدرس : تبريز-خ دانشسرا-30متر مانده به خروجي چايکنار-فروشگاه بني باهر
بازدید : 17279

مواد تشکيل دهنده :
لايه داخلي وبيروني مستر پايپ را نوعي پليمر تشکيل داده است . اين پليمر براي موارد مصرف آب سرد و گرم متفاوت است . براي آب سرد از HDPE که پليمري مناسب براي آب آشاميدني و انتقال آب سرد مي باشد ، استفاده مي شود . لوله (MPL)PE-AL-PE مطابق با استاندارد ASTM F1282 توليد مي شود . براي آب گرم از يکي از پليمر هاي PEX يا PERT استفاده مي شود که لوله توليد شده تحمل حرارت مداوم95 درجه در فشار10 اتمسفر را دارا است . لوله (MPH)PEX-AL-PEX يا (MPM)PERT-AL-PERT طبق استاندارد ASTM F1281 و ASTMF1282 توليد مي گردد.
ساختار مستر پايپ :
لوله پنج لايه مستر پايپ ، از دو لايه پليمر ، دولايه چسپ و يک لايه آلومنيوم تشکيل شده است . لايه دروني و بيروني از پليمر خاص بر پايه پلي اتيلن (بسته به نوع کاربرد) تشکيل شده که مقاومت لوله در برابر خوردگي و رسوب پذيري تضمين مي کند . لايه مياني که فلز آلومينيوم مي باشد به روش Overlap به صورت طولي با تکنولوژي اولتراسونيک جوش مي شود . از چسپ براي تلفيق دو لايه دروني و بيروني پليمر به آلومينيوم استفاده مي شود که نقش مهمي در يکپارچگي و مقاومت لوله دارد .

سيستم گرمايش از کف :
سيستم گرمايش از کف يکي از مدرن ترين و جديدترين سيستم گرمايشي دنياست که در بسياري از کشورهاي پيشرفته مورد استفاده قرار مي گيرد اين روش باعث حذف سيستم رادياتور و حذف فضاي اشغال شده توسط آن مي شود . ديوارها دوده نمي گيرد. راندمان سيستم حرارتي بالا مي رود و در مصرف سوخت به طور قابل توجهي صرفه جويي مي شود به طوري که طي چند سال هزينه خود را مستهلک مي نمايد . يکي ديگر از موارد مصرف لوله هاي پنج لايه استفاده آن در سيستم گرمايش از کف مي باشد. لوله پنج لايه مستر پايپ به دليل دارا بودن ساختار و ويژگيهاي منحصر به فرد بهترين گزينه براي استفاده در اين سيستم مي باشد . عمر بالا ، مقاومت در برابر خوردگي ، عدم رسوب گيري ، ضريب انتقال حرارت مطلوب و در نهايت عدم نفوذ پذيري اکسيژن که همواره يکي از مشکلات لوله هاي پليمري به شمار مي آيد ، مستر پايپ را مناسب ترين گزينه براي رکن اصلي سيستم گرمايش از کف قرار مي دهد .

مزاياي سيستم گرمايش از کف :
محيطي که در آن از سيستم گرمايش از کف استفاده شده باشد به جهت حذف رادياتود وسايل گرمايش ديگر فضاهاي مفيد ساختمان افزايش مي يابد و موجب حذف دوده ناشي از آنها مي شود . گرما در تمامي ساختمان به طور يکنواخت توزيع مي گردد به طوري که گرما از کف ، از جايي که به ان نياز است منشاء مي گيرد ، هواي سرد را به تدريج گرم کرده و به بالا مي راند در نتيجه گرماي مطلوب در تمامي محيط ( ارتفاع زيستگاهي ) به صورت يکسان توزيع مي گردد. ازمزاياي سيستم گرمايش از کف مي توان صرفه جويي در مصرف انرژي تا ميزان50 درصد ، گرماي بسيار مطلوب ناشي از انرژي تابشي ، عدم گردش ذرات در هوا ، هزينه نگهداري ناچيز و در نهايت عمر بسيار طولاني سيستم را نام برد .

کاربرد هاي سيستم گرمايش از کف :
از عمده کاربردهاي اين سيستم مي توان به تاسيسات ساختمان هاي مسکوني و مکان هاي صنعتي اشاره کرد که همواره گرم کردن اين گونه مکان ها ، همچنين مخاطرات استفاده از وسايل گرمايش صنعتي يک معضل به شمار مي رود . گرماي ناشي از وسايل گرمايشي متداول عمداتاً در زير سقف در جايي که هيچ استفاده اي ندارد تجمع مي يابد در نتيجه اجراي سيستم گرمايش از کف بسيار اقتصادي و مقرون به صرفه مي باشد . اجراي اين سيستم در محوطه استخر علاوه بر ايجاد گرماي مطلوب باعث خشک شدن رطوبت کف محوطه استخر شده ، همچنين خطر ليز خوردن و برخورد با اشياء ديگر را کاهش مي دهد. از ديگر موارد کاربرد سيستم گرمايش از کف مي توان استفاده آن در گلخانه هاي پيشرفته مرغداري هاي صنعتي و زمين هاي باز ورزشي اشاره کرد .
(لازم به ذکر است محصولات شرکت مستر پايپ مورد تاييد موسسه استاندارد مطابق با F1282 ASTM آمريکا ميباشد و با ضمانت ده سال بيمه ايران عرضه ميگردد.)
مزايا :
طول عمر مفيدحدود صدسال
مقاومت بالا در دماي 95+تا 40- درجه سانتيگراد
وزن بسيار کم
نصب سريع وآسان
حملو نقل آسان به دليل حجم کم
انعطاف پذيري و خاصيت نگهداري فرم براي مصارف روکار
عدم خوردگي و رسوب پذيري و زنگ زدگي
ضريب انبساط طولي بسيار کم
افت فشار ناچيزبه دليل سطوح صاف و صيقلي
عدم نفوذ اکسيژن به دليل وجود لايه آلومينيوم
قابليت رديابي با دستگاه
مقاومت در برابر اغلب مواد شيميايي
عدم انتقال آتش
افزايش ارزش ساختمان
ضريب انتقال حرارت ايده آل



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳

کلمات مرتبط

آگهی های ویژه : لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان