سپراتور رسوب گیر

سپراتور رسوب گیر

نام :افشین مومنی
تلفن تماس : 09373198806
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 12264

سپراتور رسوب
يكي از مهم‌ترین دلايلي كه باعث افزايش ميزان مصرف انرژي اعم از فسیلی و الكتريكي می‌شود، رسوب‌گیری مجاري انتقال سيالات در سامانه‌های انتقال حرارت است.
رسوبات تشکیل‌شده به چهار دليل عمده براي سامانه‌ها مضر هستند؛
1.با ايجاد رسوب در لوله‌ها سطح مقطع جريان سيال کاهش‌یافته و به دنبال آن زمان كاركرد و انرژی مصرفي موتورپمپ‌ها افزایش‌یافته و عمر آن‌ها كاهش می‌یابد.
2.رسوبات درون لوله‌ها به‌صورت عايقي بسيار قوي براي انتقال حرارت عمل می‌کنند، لذا برای تأمین ميزان مشخصي از انتقال حرارت مطلوب، انرژی بیشتری صرف خواهد شد.
3.رسوبات آهكي داخل لوله‌ها به‌عنوان یکی از عوامل اصلي خورندگي و کاهش عمر مفید تأسیسات هستند.
4.با محلول ماندن برخي از رسوبات در آب – خصوصاً سیکل‌های بسته – ضريب گرماگيري آب در هنگام عبور از مبدل‌های حرارتي كاهش می‌یابد.
این‌گونه از استرينرها در سیکل‌های بسته تأسیسات مورد استفاده قرار گرفته و با افزودن مواد رسوب زا به سيستم و جریان يافتن اين مواد به‌صورت دائم در سیکل‌های بسته در دراز مدت، باعث جدا شدن رسوبات از دیواره‌های لوله و کلیه تجهيزاتي كه آب در آن‌ها به گردش درمی‌آید می‌شود و در پايان هر گردش به‌سادگی و با سرعت بسيار زياد اقدام به خارج نمودن اين رسوبات از سيستم می‌نماید.
با نصب اين دستگاه در مسير سیکل‌های بسته ياد شده و تزريق مواد رسوب‌زدا، پس از مدت 1 تا 2 ماه، سطوح بيروني رسوبات كه هنوز سفت نشده‌اند با سرعت بسيار زيادي شروع به جدا شدن می‌نمایند. كه با باز نمودن شير خروج رسوبات واقع در زير مخزن، حجم بسيار زيادي از رسوبات از سيستم خارج می‌شود. درصورتی‌که اين كار به‌صورت مستمر انجام پذيرد، پس از مدت 6 ماه بيش از 90 در صد رسوبات از سيستم خارج‌شده و اثرات مثبت آن به‌سادگی قابل‌مشاهده است.





قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳
تاریخ درج آگهی : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳

جستجوی های مرتبط

آگهی های ویژه : سایر خدمات تاسیساتی