نمایندگی ابگرمکن های خورشیدی وبرق خورشیدی خانه سبز

نمایندگی ابگرمکن های خورشیدی وبرق خورشیدی خانه سبز

نام :خانه سبز
تلفن تماس : 09132134020
استان : اصفهان
آدرس : اصفهان- درچه - خیابان شریعتی - 200 متری پل قدیم رودخانه- دفتر تجهیزات خورشیدی خانه سبز
بازدید : 12994

سیستم های آبگرمکن خورشیدی بدون فشار به دو نوع فلوتری و هوشمند تقسیم می شوند که نوع فلوتری برای مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد به کار می رود و فقط یک شناور، مخزن را پر نگه می دارد و هر چه قدر آب گرم مصرف شود آب سرد جایگزینش خواهد شد.
در نوع هوشمند یک کنترلر هوشمند با مصرف برق ناچیز (w5) مدیریت صحیحی برآب داخل مخزن انجام می دهد و با سنسورها و عملگرهایی که دارد کارایی بهتری دارد. همچنین در نوع هوشمند می توان در جاهایی که فقط یک لوله بالای پشت بام فرستاده شده از این سیستم استفاده کرد.
نحوه کارکرد سیستم های بدون فشار در کل بدین صورت است که آب سرد در مخزن و درون لوله های شیشه ای وکیوم تیوب منتظر می ماند و پس از برخورد اولین پرتوهای آفتاب به لوله های شیشه ای، آب داخل لوله های شیشه ای شروع به گرم شدن می کند و با کم شدن چگالی آب گرم، از دیواره بالایی لوله های شیشه ای به سمت مخزن حرکت کرده و به طور پیوسته آب سرد از جداره های پایین لوله های شیشه ای وارد می شود. این فرآیند به طور طبیعی و با اثر ترموسیفونی انجام می پذیرد تا آب پس از 1 الی 2 ساعت پس از برخورد اولین پرتوهای آفتاب گرم می شود و می توان مصرف کرد.همچنین دارای هیتر برقی برای پشتیبانی آن در مواقع نادر سال می باشد.



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : تاسیسات فنی ساختمان