انواع پکینگ های سرامیکی(Ceramic Packing)

انواع پکینگ های سرامیکی(Ceramic Packing)

نام :رایمون سرام پارس
تلفن تماس : 03132371139-40
استان : اصفهان
آدرس : اصفهان -خیابان محتشم کاشانی-کوچه رحیمی-کوچه نیک نفس-پلاک 106- ساختمان گندم واحد 8
بازدید : 6909

انواع پکینگ های سرامیکی(Ceramic Packing)
1) راشینگ رینگ سرامیکی (Rashing Ring): حلقه راشینگ رینگ معمول ترین نوع پرکن های ساخته شده است که از این نوع پرکن در جنس های سرامیکی ، فلزی ، کربنی و پلاستیکی ساخته میشود.
2) راشینگ رینگ دو تیغه سرامیکی(Cross Partition Ring) : این نوع پرکن در اندازه های 3 تا 6 اینچ و از جنس سرامیکی ساخته شده که به صورت منظم در برج چیده می شود.
3) راشینگ رینگ تک تیغه: (Lessing Ring ( این نوع پرکن نوع تغییر یافته ای از حلقه راشیگ است که در آن تیغه ای، حلقه را به دو قسمت تقسیم کرده است . این پرکن از جنس های سرامیکی و فلزی موجود می باشد .
4) پال رینگ سرامیکی(Pall Ring) : بهبود یافته ای از پرکن های پلاستیکی راشینگ رینگ است که راندمان بسیار خوب و یکنواخت و نیز افت فشار کم د ربرج از ویژگی های آن است و در جنس های فلزی . پلاستیکی و سرامیکی ساخته می شود.
5) سدل سرامیکی( Berl Saddles) : پرکن زین اسبی شکل توزیع مایع بهتری از انواع حلقه ای شکل دارد از این جهت بازده خوبی در فرآیند حذب و دفع دارند و در جنس های سرامیکی ، پلاستیکی ساخته می شود
6) لانه زنبوری سرامیکی(Honey Comb) : این نوع پرکن با توجه به سطح ویژه و درصد حجمی تخلخل بستر بالا در برجهای واکنش کاربرد بالایی دارند که در جنس های سرامیکی ، پلاستیکی و فلزی ساخته می شوند .
برای اطلاعات بیشتر به سایت www.rcpco.ir مراجعه فرمائید.



قیمت : 000
به روز شده در : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴

جستجوی های مرتبط

آگهی های ویژه : سایر خدمات تاسیساتی