هوزینگ های پیش تصفیه آب big one

هوزینگ های پیش تصفیه آب big one

نام :جعفری پور
تلفن تماس : 09351902243
استان : تهران
آدرس : مازندران-رامسر -دوراهی کتالم-شهرک دریاسرا-پلاک 25
بازدید : 7396

بیگ وان یک هوزینگ پلی پروپیلن منحصر به فرد برای کاربردهای حرفه ای با عملکرد بالا و یک محصول قابل اطمینان مورد نیاز است.
طراحی شده برای جریان مقدار بالایی از آب که در دو مدل می توان برای فیلترهای "23 و "40 ساخته شده باشد،این هوزینگ دارای 2 فلنچ از جنس upvc (رزوه دار"2/1 2 ) در ورودی و خروجی و یک کورکن جهت مسدود کردن جریان آب با قابلیت جایگزینی شیر شستشو را دارد. ضمناً امکان نصب گیج فشار و یا شیر تخلیه ،در بالا و پایین بیگ وان با سایز "4/3 را دارد.
" تمامی قطعات فلزی بیگ وان ساخته شده از گالوانیزه و یونش رنگ کوره ای برای جلوگیری از خوردگی در مقابل آب دریا"
ما به بیگ وان ایمان داریم و باور داریم و اینبار علم ثابت کرد که کارتریج 1 تا 5 میکرون می تواند ذرات را حذف نماید.
1)فیلتر الیافی( پنبه ای) بیگ وان از نوع پشم طبیعی و حتما هم می دانیم برای تمیز کردن روغن از پنبه استفاده می شود.بنابراین در این مورد هم منحصر به فرد می باشد.
2) فیلتر پلی استر بیگ وان (توری) ساخته شده است با قابلیت شستشو چندین ساله و حذف ذرات 80 میکرون ؛جایگزین ایده آل برای استخرهای عمومی و ورودی مکان هایی که شن فراوان در آب وجود دارد،که اصولا کاربرد آن قبل از فیلتر الیافی میباشد.
3) فیلتر کیسه ای (BAG FILTER) ساخته شده از الیاف طبیعی با قابلیت شستشو جهت حذف ذرات معلق تا 20 میکرون، فیلتر کیسه ای به دلیل چند لایه نبودن قابلیت حذف ذرات معلق به صورت نسبی را دارد و جایگزین مناسبی برای فیلتر الیافی می باشد.البته در زمانی که آب های سطحی مشکلاتی از قبیل آهن و ذرات سیلیس را داشته باشد استفاده می گردد.
دلایلی که موجب میگردد بیگ وان را در استخر ها و مجموعه های مسکونی استفاده نمود قابل ذکر است:
*بیگ وان طراحی شده تا اقتصاد خانواده را به حداقل برساند.
*با استفاده از فیلتراسیون بیگ وان ذرات معلق از قبیل شن، ماسه و همچنین مو به راحتی به بدنه فیلتر تابیده و یا ته نشین می شود، و ضمنا با فشار آب یا برس شستشو می شود.
*تاسیسات خود را بیمه می کنید...دیگر نگران تاسیسات ساختمان و یا حتی ظرف شوئی ،لباسشوئی و حتی شیرآلات نباشیم، ذرات معلق که باعث سایش می شوندو عمر تاسیسات را پایین می آورند با بکارگیری محصولات بیگ وان حذف میشوند.
در نهایت با خرید محصول بیگ وان دیگر نیازی به سرمایه گذاری فیلتر شنی، خاک دیاتومی یا فیلتر پلی تت که حتما بایستی سرویس کار خدماتی انجام دهد،نداریم
اقتصاد بهتر زندگی راحتر



قیمت : تماس گرفته شود
به روز شده در : پنحشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : استخر ، سونا ، جکوزی