جاروی استخردستی (بامین تهویه)

جاروی استخردستی (بامین تهویه)

نام :بامین تهویه
تلفن تماس : 02188306500
استان : تهران
آدرس : خیابان طالقانی-بعد از 4 راه مفتح-مجتمع اداری تجاری دانش-طبقه 3-واحد 12
بازدید : 3610

بامین تهویه، تخصصی ترین وب سایت در زمینه تاسیسات کشور ، سازنده و عرضه کننده انواع تجهیزات نظافتی استخر با بهترین قیمت در سراسر کشور :
www.bamintahvie.com
سیستم های فیلتراسیون استخر با گردش آب و حذف مواد معلق در آب استخر مهمترین نقش را در بهبود کیفیت ظاهری آب استخر را دارد. اما برخی از ذرات و مواد در آب استخر به دلیل وزن و یا مدت قرارگیری در آب قبل از به دام افتادن در فیلتر ، ته نشین شده و در کف استخر ماندگار خواهند شد. برخی از این مواد و اجسام بزرگ بوده و به سادگی می توان توسط دست یا توری های مخصوص جمع آوری شوند.
اما مشکل اساسی و مهمتر معمولا بر سر ذرات بسیار ریز مانند گرد و غبار و خاک وارد شده به استخر می باشند که در استخرهای روباز و در محیط آزاد که به شدت در معرض این اجسام قرار دارند باعث کدر شدن و کاهش کیفیت بصری آب می شود.این ذرات با راکد شدن آب استخر و یا عدم استفاده طولانی مدت از استخر در کف استخر ته نشین شده و کیفیت و وضعیت ظاهری آب مجددا بهبود خواهد یافت. اما به محض ورود افراد به استخر و برهم خوردن آب ، این ذرات به حالت معلق در آمده و آب را کدر می کنند.برای جمع آوری و رفع این مشکل از جارو استخر استفاده می شود.جهت اطلاع بیشتر به سایت بامین تهویه مراجعه نمایید.
سایت آگهی :http://www.bamintahvie.com/Category/Pool/Cleaning-Equipment/Man-Sweep-Pool



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : استخر ، سونا ، جکوزی