رمپ بارگیری پرتابل , رمپ بارگیری متحرک ABTINSANAT

رمپ بارگیری پرتابل , رمپ بارگیری متحرک ABTINSANAT

نام :مبین مرزبان
تلفن تماس : 9124254765
استان : تهران
آدرس : اتویان تهران قم – خروجی کهریزک – جاده واوان به کهریزک (کمریندی دوم تهران) – نرسیده به میدان عشقی
بازدید : 10370

رمپ بارگیری پرتابل , رمپ محوطه باز , رمپ بارگیری متحرک , همسطح کننده پرتابل , رمپ بارگیری محوطه باز , همسطح کننده متحرک ABTINSANAT

همسطح کننده متحرک که در صنعت با نام های " رمپ محوطه باز " همسطح کننده قابل جابجایی " نیز شناخته می شوند، نوعی مکانیزم هیدرولیکی است که در گروه تجهیزات لجستیکی دسته بندی می شوند.

این محصول به عنوان یک دستیار لیفتراک در فرآیند بارگیری (یا تخلیه) محموله از خودروی کانتین دار به حساب می آید و ارتفاع آن می تواند متناسب با ارتفاع سطح پایینی کانتین خودرو تنظیم گردد. به کمک چنین محصولی ، لیفتراک می تواند به طور مستقیم به درون کانتین خودرو وارد و خارج شده و فرآیند بارگیری یا تخلیه را در یک دسته انبارش شده به اتمام برساند. در این فرآیند که با سرعت بالایی انجام می شود، صرفا یک اپراتور انسانی مورد نیاز است و بدین ترتیب در دراز مدت، نیاز به منابع انسانی کاهش یافته و راندمان کاری به همراه سود اقتصادی، افزایش می یابد.

 ** ویژگی های محصول **

پلت فرم این محصول از صفحه آجدار فولادی مربع شکل ویژه با مقاومت بالا، ساخته شده است که پس از کاربری طولانی مدت، تغییر شکل نمی دهد. این ساختار مربع شکل، خاصیت ضدلغزش مطلوبی را تضمین نموده که متعاقب آن، موارد زیر حاصل می گردد:

صعود مناسب لیفتراک از سطح زمین به ارتفاع مورد نظر و کنترل مطلوب لیفتراک حین رانندگی در زمان عبور از سطح شیبدار قابلیت صعود لیفتراک در شرایط آب و هوایی برفی یا طوفانی به ارتفاع مورد نظر به کمک اتصال زنجیر ایمنی همسطح کننده به خودرو ، می توان همسطح کننده و خودرو را در نزدیک ترین فاصله نسبت به هم ، ثابت نگه داشته و هرگونه احتمال مرتبط با مخاطرات جدایی آنها را به صفر رساند.

با بکارگیری سیستم هیدرولیک دستی به عنوان منبع قدرت مکانیکی ، ارتفاع همسطح کننده به سادگی قابل تنظیم خواهد بود.



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵
درب اتوماتیک (ارکا)
درب اتوماتیک (ارکا)
...
محسن طیبی - تلفن : 02634200080 ...
98/3/23 خدمات تاسیساتی، استان : ، شهر :
آگهی های ویژه : خدمات درب و کرکره