فروش درب سردخانه

فروش درب سردخانه

نام :واحد فروش
تلفن تماس : 02128424830 - 02126760626 - 02126760208
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 44450

درب سردخانه با بهترین قیمت

تولید و فروش درب سرد خانه زیر صفر و بالای صفر در ضخامت 10 سانت با فوم پلی یورتان

لولایی و ریلی با بهترین قفل و یراق آلات


ساخت درب با طول و عرض دلخواه شما در اسرع وقت با بهترین قیمت
عایق حرارتی XPS
فوم عایق حرارتی XPS
فوم عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps در فرآیندی پیشرفته همگام با تکنولوژی روز دنیا، با مقاومت حرارتی و فشاری بالا جهت عایق کاری ساختمان‌ها تولید می‌شود . بر خلاف دیگر روش های تولید که سبب ایجاد حفره، خلل و فرج و لوله های مویین در عایق می شود این روش بافتی یکنواخت با سلول های بسته و نفوذناپذیر ایجاد می کند که ضریب انتقال حرارت بسیار پایین و مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت و فشار در مقایسه با دیگر عایق ها از مشخصه های منحصر به فرد این نوع عایق می باشد .
صفحات عایق حرارتی xps (پلی استایرن اکسترود شده)، فوم های روزن رانی شده پلی استایرن بوده که دارای بافت تو در تو و به هم فشرده و خالی از حفره می‌باشند که کمک زیادی به مقاومت این فوم در برابر نفوذ رطوبت می‌کند. کاربرد این صفحات عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps در عایق کاری کف (عایق حرارتی کف)، عایق کاری سقف (عایق حرارتی بام) و دیوارهای ساختمان های مسکونی (دیوار عایق - عایق حرارتی دیوار) و صنعتی (عایق حرارتی مرغداری - عایق حرارتی سقف سوله) می‌باشد. به دلیل اینکه در ساختار این عایق حرارتی حباب وجود ندارد، دارای مقاومت فشاری بالایی است. جذب آب آنها نیز بسیار کم می‌باشد. همچنین نفوذ آب از طریق مویینگی در فوم xps وجود ندارد. این فوم فشرده به راحتی با تیغ اره یا چاقو بریده می‌‌شود و به آسانی به وسیله چسب یا پیچ در جای خود تثبیت می‌شود. عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مورد ارزیابی قرار گرفته و کاربرد آن در حیطه الزامات ارائه شده مجاز است .
ورق‌های فوم فشرده XPS در اندازه‌های مختلف قابل تولید است. عرض این ورق‌ها به ترتیب در اندازه 60 سانتیمتر، 90 سانتیمتر و 120 سانتیمتر قابل تولید می‌باشد و طول آن نیز به دلخواه می‌باشد. ضخامت ورق‌های تولید شده قابل تغییر در بازه‌ 2 سانتیمتر تا 10 سانتیمتر می‌باشد

خصوصیات فوم XPS:

* ضریب مقاومت حرارتی بالا (R-VALUE)
مقاومت مناسب حرارتی بالای عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps که در نتیجه ضریب هدایت حرارتی پایین پلی استایرن اکسترود شده است، سبب بالا بردن راندمان مصرف انرژی می شود و مناسبترین عایق جهت مصرف در دماهای پایین و محیط های مرطوب است .
* مقاومت فشاری بالا
فوم عایق xps از مقاومت بالا و یکنواختی در کل سطح عایق برخوردار است بطوریکه حدودا مقاومت از 300 تا 650 کیلوپاسکال را تحمل می کنند و تنها حدود 5 درصد تحت این فشار در مدت زمان زیاد تغییر شکل خواهد داد بنابراین مقاومت بهتری در برابر بارهای ثابت و خزش در زمان طولانی نسبت به دیگر انواع عایق ها دارد .
* عدم تغییر شکل و تغییر خواص
در مورد پایایی و دوام عایق ها و تجزیه نشدن آن ها در دراز مدت نگرانی هایی وجود داردکه عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps در طول زمان به عناصر سازنده تجزیه نخواهد شد و از نظر شیمیایی و فیزیکی در طول زمان ثابت خواهد ماند و در برابر باکتری ها و قارچ ها مقاوم است. همچنین مواد سازنده عایق حرارتی xps هیچ گونه حساسیت و آلرژی به دنبال نخواهد داشت.
* مقاومت فوق العاده در برابر نفوذ آب و بخار آب
ساختار سلول های بسته در صفحات عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps (فوم فشرده اکس پی اس) نفوذ هرگونه آب یا بخار آب را غیرممکن می کند. این صفحات به دلیل این خاصیت بارز، مقاومت حرارتی ثابت و تغییرناپذیری دارند زیرا حضور حتی اندکی رطوبت در بافت عایق سبب انتقال حرارت و کاهش راندمان خواهد شد. همانطور که می دانید قابلیت هدایت حرارتی آب 20 برابر هوا می باشد. درصد جذب آب نزدیک به صفر این عایق حرارتی سبب افزایش عملکرد حرارتی و عدم تغییر شکل این صفحات تا 50 سال می شود .
* مقاومت در برابر رشد موجودات
عدم امکان تخم گذاری حشرات و رشد جلبک، قارچ و باکتری از مزایای بارز عایق حرارتی xps می باشد. استفاده این عایق فشرده در زیر خاک بلامانع است زیرا ریشه در آن نفوذ نمی کند و پوسیده نمی شود و رطوبت خاک تاثیری بر آن ندارد .
* عملکرد حرارتی ثابت و بدون تغییر
* قابل شستشو
* لبه های مقاوم جهت پوشش یکپارچه و جلوگیری از اتلاف انرژی


خصوصیات عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده XPS به طور مختصر :
o
o ضریب مقاومت حرارتی بالا
o مقاومت فشاری بالا
o بسیار سبک
o مقاوم در برابر حشرات، قارچ و جلبک
o بیش از50 سال بدون تغییر خواص
o 100 درصد مقاوم در برابر نفوذ آب
o کنترل و کاهش صدا
o قابلیت برش آسان
o نصب سریع و صرفه جویی در زمان
o در عرض های 60، 90 و 120 سانتیمتر
o در ضخامت های گوناگون 2 تا 10 سانتیمتر
o قابلیت تولید با ابعاد دقیق
o قابلیت ایجاد فاق و زبانه
o رویه ساده، پانچ دار و شیاری
o فاقد مواد مضر و حساسیت زا
o قابل شستشو
o قابلیت حمل آسان
o مناسبترین عایق محیط های مرطوب و نمناک
o قابل بازیافت و مصرف مجدد
o مناسبترین عایق کف
o


09129530838
02122383441

درب سردخانه

درب سردخانه ریلی

درب سردخانه لولایی

درب در سایزهای سفارشی
درب سردخانه لولایی

درب سردخانه ریلی
www.panelkala.org



قیمت : توافقی
به روز شده در : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶
کنترلر هواساز OPTIGO OP10
کنترلر هواساز OPTIGO OP10
...
آتسز - تلفن : 88675312 ...
02/3/02 خدمات تاسیساتی، استان : ، شهر :
آگهی های ویژه : گرمایشی ، سرمایشی