نمایندگی فروش پکیج بوتان در شیراز

نمایندگی فروش پکیج بوتان در شیراز

نام :مجید فلاح زاده
تلفن تماس : 09175956589
استان : فارس
آدرس : شیراز-چهار راه هوابرد-به سمت چهار راه سرباز-بعد از ساختمان بهزیستی-ساختمان 2 طبقه نبش کوچه
بازدید : 27682

گروه تاسیساتی یزد تهویه
راهنمای خرید پکيج بوتان دیواری
پکیج بوتان : مدل های پارما ، ورنا ، پرلا ، کالداونزیا ، سی وی ، اپتیما
رادیاتور بوتان : مدل های پره ای ایل پریمو ، النا ، ویتوریا
1. برخی از مدل های پکيج دیواری بوتان با شیلنگ مخصوص ارئه میشود که هزینه آن جداگانه محاسبه میگردد.شما میتوانید جهت سفارش پکیج بوتان دیواری ( با شیلنگ) با شماره 09175956589 تماس حاصل نمایید.
2. در صورت سفارش شیلنگ مخصوص مبلغ 218,000 ریال به مبلغ پکیج اضافه می گردد.
3. به طور کلی پکیج شوفاژ گرمایشی دستگاهی است که به راحتی به جای یک کابینت دیواری یا زمینی نصب می گردد و به جای موتورخانه مرکزی قادر به تامین آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ برای هریک از واحدهای آپارتمان ( یا ویلاها ) می باشد.
4. پکیج های شوفاژ گرمایشی بوتان با راندمان بالا (بالای 90 %)دارای استاندارد ملی ایران و نشان کیفیت اروپا می باشند.
5. به منظور محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج بوتان مورد نیاز برای واحد های آپارتمانی مسکونی ، متراژ زیر بنا را درعدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.(بعنوان مثال برای یک آپارتمان مسکونی با زیربنای تا 140 متر مربع استفاده از پکیج 21000 کیلوکالری می تواند مناسب باشد.
6. مدل Venezia 24 KIS d از نظر جزئیات فنی کاملا مشابه Venezia 24 KIS یکدیگر می باشند با این تفاوت که d در مدل Venezia 24 KIS d نشان دهنده ی دیجیتالی بودن صفحه نمایش آن می باشد.
7. مدلهایی که دارای اندیسKI می باشند از نوع پکیج های دیواری بدون فن و همچنین مدل هایی که دارای اندیس KIS می باشند از نوع پکیج های دیواری فن دار می باشند , که عمل تخلیه دود و مکش هوا در این مدل ها از طریق یک دودکش دوجداره مخصوص صورت می گیرد .
8. همچنین استفاده از پکیج دیواری فن دار با دودکش دو جداره (کواکسیال) که بیشتر مورد تائید است، این امکان را فراهم می نماید که هوای مورد نیاز احتراق پکیج توسط جداره داخلی دودکش از محیط خارج آپارتمان تامین گردد و میزان اکسیژن و رطوبت هوای داخل آپارتمان کاهش نیابد.
9. قیمت کلیه پکیج های بوتان به روز بوده و طی تماس با شماره 09175956589 اعلام میگردد و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در زمان خرید لحاظ می گردد.
10. کلیه مدل های پکیج های دیواری گازی بوتان موجود می باشند.
11. چنانچه نحوه اجرای دودکش پکیج شما بصورت حرف L باشد (یعنی بخشی از مسیر دودکش افقی اجرا شده باشد) ، و یا در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است.
12. پکیج های دیواری بوتان سری Venezia از نوع پکیج های تک مبدل می باشند . در این نوع پکیج ها , یک مبدل حرارتی دو منظوره (Dual Heat Exchanger) جهت تامین آب گرم مصرفی و تامین گرمایش محیط تعبیه گردیده است.

13. پکیج های دیواری بوتان سری های, parma,Verona,cv Optima وPerla وBenessere Pro و Roma از نوع پکیج های دو مبدل می باشند . این نوع پکیج ها مجهز به دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی با کمترین میزان رسوب گیری می باشد.
14. پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار میگیرند که یا آب مورد استفاده دارای سختی ( املاح ) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بالاتر از 120 متر باشد .
15. برق مورد نياز تمامي مدلهای پکيج های دیواری بوتان تک فاز و 220 ولت مي باشد.(50Hz -220v - 1Ph)
16. پکیج های دیواری بوتان مجهز به پمپ سیرکولاتور سه سرعته با قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی و همچنین مجهز به سیستم های پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی از جمله موارد زیر می باشند.
1. سیستم آیونایزر حفاظت از شعله
2. سیستم عیب یابی الکترونیکی
3. مشعل اتمسفریک باسیستم جرقه زن اتوماتیک
4. سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه
5. سیستم احتراق آهسته
6. سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
7. سیستم هوا گیری اتوماتیک و ....
8.سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق
9.سیستم ضد یخ زدگی
10سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سه ‌طرفه
11.سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش
12.سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش
13.سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه
14.سیستم تنظیم خودکار جریان گاز
155.سیستم بای پس خودکار
17. پکیج های دیواری بوتان مدل Roma و Perla مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نمایش وضعیت‌های کاری مختلف دستگاه از جمله دمای آب مدار گرمایش حین عملکرد عادی , دمای آب گرم مصرفی هنگام استفاده از آب گرم مصرفی وکدهای عیب‌یابی در صورت بروز اشکال در سیستم می باشند.
18. پكيج هاي شوفاژ ديواري گازسوز بوتان داراي 24 ماه گارانتی توسط شبکه خدمات بعد از فروش شرکت بوتان مي باشند .
19. پکیج های شوفاژ دیواری گازی بوتان داراي نصب رايگان توسط شبکه خدمات بعد از فروش شرکت بوتان ميباشد. (هزينه لوازم ، شیرآلات و اتصالات نصب به عهده خریدار مي باشد).
20. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است.
کاربر گرامی: در صورت خرید انواع پکيج بوتان دیواری از شرکت ما ازمزایای زیر برخوردار خواهید گردید :
1. تحویل کالای آکبند و سالم در اسرع وقت
2. برخورداری از گارانتی شرکت بوتان و پشتیبانی فنی
3. تخفیفات ویژه در زمان خرید

نکات پس از خرید پکيج دیواری گازی بوتان
1. پس از خرید ، جهت استفاده از خدمات نصب رایگان و گارانتی پکیج های دیواری بوتان با شماره تلفن های 38380670-7 تماس حاصل فرمائید.( لطفاً، قبل از حضور تکنسین ، از باز نمودن درب کارتن دستگاه خودداری فرمائید
2. طبق استانداردهای ایمنی و فنی شرکت گاز، برای هر پکیج شوفاژ دیواری بوتان گازی باید یک دودکش مجزا مستقیماً تا پشت بام ساختمان اجرا شود و استفاده از دودکش مشترک مجاز نمی باشد.
3. بطور کلی سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی پکیج های گرمایشی , تنها زمانی فعال می شود که اولا پکیج به برق متصل باشد و ثانیا فشار آب داخل پکیج حداقل یک اتمسفر باشد و ثالثا پکیج به گاز شهری متصل باشد , ولی در هر حال بهترین گزینه عدم نصب پکیج در محل هایی است که امکان یخ زدگی آب در زمستان وجود نداشته باشد.
4. با توجه به هد ( فشار) پمپ سیرکولاتور کوچک تعبیه شده در انواع پکیج های شوفاژ دیواری ، بطور کلی حداکثر طول لوله کشی از پکیج دیواری تا محل آخرین رادیاتور شوفاژ بیشتر از 35 متر نباشد .
دفتر فروش مرکزی : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4
تلفن 7-38380670
تلفن خدمات : 09175956581
انبار 1 : شهرک آرین انبار 2 : شهرک گلدشت حافظ انبار 3 : شهرک میانرود
مدیریت فروش: 09175956589
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس shiraztajhiz.irمراجعه نمایید.



قیمت : 9175956589
به روز شده در : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶
کنترلر هواساز OPTIGO OP10
کنترلر هواساز OPTIGO OP10
...
آتسز - تلفن : 88675312 ...
02/3/02 خدمات تاسیساتی، استان : ، شهر :
آگهی های ویژه : گرمایشی ، سرمایشی