تعمیرات خدمات پس از فروش پکیج بوتان و ایران رادیاتور

تعمیرات خدمات پس از فروش پکیج بوتان و ایران رادیاتور

نام :فلاح زاده
تلفن تماس : 09174939005
استان : فارس
آدرس : شیراز-چهار راه هوابرد-به سمت چهار راه سرباز-بعد از ساختمان بهزیستی-ساختمان 2 طبقه نبش کوچه
بازدید : 17842

مدل های پکیج ایران رادیاتور : eco22ff، eco24ff , m24ff , m24cf , L24ff , L24cf , k24cf , L28ff , L28cf , L36ff
رادیاتور ایران رادیاتور : مدل پانلی ایران رادیاتور و پره ای اکو ، ترمو ، سولار ، کال
پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور، دارای دو نوع پکیج های تک مبدل و پکیج های دومبدل می باشند
در پکیج های دیواری تک مبدل ایران رادیاتور که دارای اندیس B میباشند؛ مبدل اصلی وظیفه، تامین آب گرم مصرفی و تامین گرمایش ساختمان را بصورت همزمان انجام می دهد. در صورتی که پکیج های دیواری دو مبدل ایران رادیاتور، وظیفه تامین گرمایش محیط، بعهده مبدل اصلی و تامین آب گرم بهداشتی بعهده مبدل صفحه ای می باشد. که این نوع پکیج های دو مبدل در شرایطی که زیر بنای ساختمان بالاتر ازm 120 همچنین میزان املاح آب( سختی) زیاد باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این پکیج ها دارای اندیس eco,k,m و l می باشند.
در نوع دیگری از تقسیم بندی پکیج های دیواری ایران رادیاتور می توان به فن دار یا بدون فن بودن آن اشاره کرد.
پکیج های دیواری فن دار، هوای مورد نیاز احتراق پکیج توسط جداره داخلی دودکش از محیط خارج ساختمان تامین می گردد و بدین گونه مانع کاهش اکسیژن و رطوبت هوای داخل آپارتمان میشود. استفاده از این نوع پکیج های فن دار بدلیل عبور آسان دود گازهای احتراق ضروری و بیشتر مورد تایید می باشد.
ظرفیت پکیج مورد نیاز برای واحدهای مسکونی و اداری با توجه به متراژ آن متفاوت است و حداقل متراژ مورد تایید در واحدهای مسکونی یا اداری 64 متر مربع می باشد، در غیر اینصورت دریچه ای جهت تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب، باید تعبیه شود.
پکیج های دیواری ایران رادیاتور مجهز به هیدرولیک ست برنجی می باشد که در مقایسه با نوع پلاستیکی آن، دارای طول عمر بسیار بالاتری می باشد.
پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور با مجهز بودن به سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی این امکان را فراهم می آورد که قابلیت نصب در فضای باز را داشته باشد، که در اینصورت سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی، زمانی که پکیج به برق متصل باشد و فشار آب داخل پکیج حداقل 1 اتمسفر و گاز پکیج نیز وصل باشد، فعال می گردد.
از جمله مزایای استفاده از پکیج های دیواری ایران رادیاتور می توان به راندمان بالای93% و کارکرد آرام و بی صدا و اشغال فضای کمتر ، سیستم حفاظت در برابر کمبود آب، ایمنی کامل، سیستم کنترلی کاملا دیجیتال، تامین آب گرم فراوان و دائمی، سیستم حفاظت در مقابل انسداد دودکش، سهولت در نصب و راه اندازی، سرویس و نگهداری راحت اشاره نمود.
مدل های m24ff و eco22ff پکیج های دیواری گازی ایران رادیاتور، با حجم کم و قابلیت نصب در نقاط مختلف، سهولت در تعمیر و نگهداری، قیمت پایین تر و سادگی اجزا در مکان هایی که فقط نیاز به گرمایش دارند طراحی می گردد و می توان به راندمان بالا و کاهش مصرف انرژی، مجهز به برد الکترونیک هوشمند و قابلیت عیب یابی اتوماتیک آب گرم مصرفی ، قابلیت نصب منبع آب گرم مصرفی با استفاده از شیر سه راهه، قابلیت جایگزینی با موتورخانه مرکزی آن اشاره کرد.
پکیج های دیواری ایران رادیاتور با قابلیت نصب رایگان و 24 ماه گارانتی شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور می باشد.
قیمت کلیه پکیج های ایران رادیاتور بروز بوده و طی تماس با شماره9177375800 یا 9174935800اعلام می گردد و تخفیف های مدنظر مصرف کنندگان در زمان خرید لحاظ میگردد.
کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور در فروشگاه یزد تهویه موجود می باشد.
در صورت خرید انواع پکیج ایران رادیاتور از شرکت یزد تهویه ازمزایای زیر برخوردار خواهید شد :
1. تحویل کالای آکبند و سالم در اسرع وقت
2. برخورداری از گارانتی شرکت ایران رادیاتور و پشتیبانی فنی
3. تخفیفات و شرایط ویژه در زمان خرید
نکات پس از خرید پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور
1. پس از خرید ، جهت استفاده از خدمات گسترده نصب رایگان و گارانتی دستگاه با شماره تلفن38380677 تماس حاصل فرمائید. ( لطفاً، قبل از حضور تکنسین ، از باز نمودن درب کارتن دستگاه خودداری فرمائید.)
2. طبق استانداردهای ایمنی و فنی شرکت گاز، برای هر پکیج گرمایشی دیواری گازی ایران رادیاتور باید یک دودکش مجزا مستقیماً تا پشت بام ساختمان اجرا شود و استفاده از دودکش مشترک مجاز نمی باشد.
3. بطور کلی سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی پکیج های گرمایشی , تنها زمانی فعال می شود که اولا پکیج به برق متصل باشد و ثانیا فشار آب داخل پکیج حداقل یک اتمسفر باشد و ثالثا پکیج به گاز شهری متصل باشد , ولی در هر حال بهترین گزینه عدم نصب پکیج در محل هایی است که امکان یخ زدگی آب در زمستان وجود نداشته باشد.
4. شرکت ایران رادیاتور با دارا بودن بیش از 1000 مرکز خدمات پس از فروش مجاز در سراسر کشور از محصولات خود کاملا" پشتیبانی می نماید.
5. با توجه به هد ( فشار) پمپ سیرکولاتور کوچک تعبیه شده در انواع پکیج های شوفاژ دیواری ، بطور کلی حداکثر طول لوله کشی از پکیج دیواری تا محل آخرین رادیاتور شوفاژ بیشتر از 35 متر نباشد .
جهت خرید و استفاده از مشاوره رایگان با شماره های7-38380670 تماس حاصل نمایید.
مدیریت فروش:9174939005
آدرس: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه2 واحد4
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس shiraztajhiz.irمراجعه نمایید.




قیمت : 09174939005
به روز شده در : يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
کنترلر هواساز OPTIGO OP10
کنترلر هواساز OPTIGO OP10
...
آتسز - تلفن : 88675312 ...
02/3/02 خدمات تاسیساتی، استان : ، شهر :
آگهی های ویژه : گرمایشی ، سرمایشی