لیبل فروشگاهی-برچسب دزدگیر

لیبل فروشگاهی-برچسب دزدگیر

نام :شرکت سایا
تلفن تماس : 09120903089-03132286518
استان : اصفهان
آدرس : خيابان پروین-صندوق پستي:81985/155
بازدید : 2194

لیبل امنیتی یا لیبل دزدگیر فروشگاهی دسته ای دیگر از محصولات پیش گیری از سرقت کالا بوده که متشکل از مدار های الکترونیکی و کاغذ چسب دار است. این نوع دزدگیر که مورد مصرف برای هر گونه محصول از قبیل لیبل کتاب ، لیبل دزدگیر لوازم آرایش و سایر می باشد به سه گونه لیبل RF، لیبل AM، لیبل EM موجود است.
لیبل RF کتاب یا لیبل دزدگیر کتاب به دلیل سطح هموار آن برای جلوگیری از سرقت کتاب بسیار کارآمد می باشد و می توان به راحتی و به صورت پنهان آن را در پشت جلد کتاب چسباند. لذا، هنگام عبور از گیت ضد سرفت کتابفروشی بر اثر ارتباط امواج منتهی به هشدار دهی و یا آلارم دستگاه گیت فروشگاهی می شود. لیبل دزدگیر AM یا لیبل EM مناسب کاربرد برای اقلام فلزی بوده است و می توان آن را به عنوان لیبل دزدگیر لوازم آرایشی مصرف نمود.
لیبل های دزدگیر در ابعاد و اشکال مختلف اعم از لیبل امنیتی سایز 4*4 ، لیبل امنیتی سایز 5*5 ، لیبل ضدسرقت گرد ، لیبل ضد سرقت بارکدی موجود می باشند.
تگ و لیبل امنیتی قلب سیستم گیت فروشگاهی بوده و انتخاب مناسب آن تاثیر مستقیمی در کاهش سرقت دارد .زمانی که از صاحبان فروشگاههای مجهز به دزدگیر فروشگاهی پرسیده میشود که از چه نوع تگی میخواهید استفاده کنید ،همواره پاسخ کوچکترین است. انتخاب" تگ کوچک" ممکن است بزرگترین اشتباه در تأمین امنیت محصولات باشد.این انتخاب اثر بخشی گیت فروشگاهی را ضعیف میکند.تگ بزرگتر بهتر است !!!
متفاوت باشید !!! وقتی هزینه می کنید ، بهترین ها حق شماست.
مدیر فروش: 09131153089



قیمت : 0
به روز شده در : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸
آگهی های ویژه : سیستم های حفاظتی و امنیتی