تولیداتصالات برنجی لوله های پنج لایه

تولیداتصالات برنجی لوله های پنج لایه

نام :گروه صنعتی قطعه سازان ایران
تلفن تماس : 0311-3802184
استان : اصفهان
آدرس : شهرک صنعتی محمودآباد -خیابان 28
بازدید : 37801

گروه صنعتي قطعه سازان ايران

اولين توليد کننده اتصالات برنجي لوله هاي پنج لايه در ايران

با بيش از سه دهه حضور فعال در صنعت

توليد کننده اتصالات کوپلي-پرسي-رزوه اي ولوازمات نصب


گروه صنعتي قطعه سازان ايران يکي از توليد کنندگان تصالات و قطعات برنجي در مقياس توليد انبوه مي باشد. اين شرکت با برخورداري از خط توليد کامل خود توانسته است تا کنون به توليد بيش از صدها نوع متفاوت از قطعات نائل آيد و از اين طريق ، نياز صنايع مختلف را با بهترين کيفيت ممکن تامين نمايد.

وجود انواع ماشين هاي ترانسفر با کارايي بالا به همراه انواع پرسهاي فورج ، پرس هاي آرايش ، خطوط مونتاژ ، سيستم آبکاري اتوماتيک و ... اين شرکت را قادر ساخته است که در کوتاهترين زمان ممکن ، به توليد انبوه قطعات ياد شده که بعضاً از پيچيدگي زيادي نيز برخوردارند ، بپردازد.

وجود امکانات متنوع و يکپارچه اي که بر اساس ساختار توليد انبوه در گروه صنعتي قطعه سازان ايران تدارک ديده شده است باعث مي گردد که علاوه بر دسترسي به کيفيت بسيار زياد ، هزينه تمام شده قطعات ساخته شده نيز کاملاً مقرون به صرفه و اقتصادي باشد.

خدمات فني و مهندسي و همچنين خدمات توليدي گروه صنعتي قطعه سازان ايران نيازمندي هاي بسياري از صنايع نظير صنعت ساختمان و صنايع بهداشتي (اتصالات لوله هاي چند لايه ) و ... را بخوبي پوشش مي دهد.

دامنۀ محصولات گروه صنعتي قطعه سازان ايران ، شامل صدها قطعه جزئي و مونتاژي است که همگي در طي يک روند کاملاً کنترل شده و با انجام انواع آزمون هاي کنترل کيفي ، توليد مي شوند. برخي از محصولات شرکت عبارتند از:

اتصالات پرسي لوله پنج لايه

اتصالات کوپلي لوله پنج لايه

اتصالات رزوه اي لوله هاي پنج لايه

صفحات نصب وبست کلکتور

هر يک از محصولات ياد شده ، در چندين اندازه (سايز بندي) ارائه مي شوند و به همين دليل دامنه توليدات گروه صنعتي قطعه سازان ايران بسيار گسترده و متنوع است.

شما مي توانيد با ارسال نقشه يا نمونه قطعه مورد نظر خود به بخش فني مهندسي اين شرکت ، ضمن اطمينان از امکان پذيري ساخت قطعه با مناسبترين روش و آگاهي از هزينه هاي توليد قطعات ، اجراي يک برنامه زمانبندي دقيق و ارائه توليدات با کيفيت را با گروه صنعتي قطعه سازان ايران تجربه نماييد.

همچنين جهت دريافت ليست قيمت و کاتالوگ محصولات با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد.
0311-3802184
0311-3804464
09137879671



قیمت :
به روز شده در : شنبه ۳ تير ۱۳۹۱
تاریخ درج آگهی : شنبه ۳ تير ۱۳۹۱
آگهی های ویژه : لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان