ظرف آب تاشو با قیمت مناسب

ظرف آب تاشو با قیمت مناسب

نام :مهدی تیرچرخ
تلفن تماس : 88940078
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 33387

ظرف آب تاشو ( تاوند ماه سبز ) کالایی ضروری برای نگهداری آب آشامیدنی و سایر فراورده های غدایی و بهداشتی محسوب میشود . طراحی و تولید این کالا برای نخستین بار در ایران توسط این شرکت صورت گرفته و تاکنون مقادیر زیادی از آن در داخل و خارج از کشور به فروش رسیده است.
از خصوصیات ممتاز گالن آب تاشو كه در دو شكل متفاوت و در اندازه هاي10 ، 15 و 20 ليتري عرضه مي گردد ، حجم كم آن هنگام بسته بندي است كه در مقايسه با ظروف آب پلاستيكي معمولي ، صرفه جويي قابل ملاحظه‏اي را در قيمت ، حمل و نقل ، انبارداري ، و بويژه در مصرف آب سبب مي‏گردد . بگونه اي كه هر50 عدد از آن داخل يك كارتن مقوايي به ابعاد 50 x 50 x 70 سانتيمتري بسته بندی و عرضه مي گردد. ضمن اينكه بواسطه شكل ، اندازه و حجم متناسب ، و بویژه برخورداری از درب شیردار و گیره انتهایی جهت نصب از ارتفاع ، استفاده از آن در شرايط اضطراري سهل تر و سريع تر صورت مي گيرد.

تاوند ماه سبز از نوعی مواد پلاستیکی بهداشتی و غیر بازیافت ساخته شده که محتویات آن هرگز بو نمی گیرد . همچنین علاوه بر قابلیت انعطاف پذیری ، از استحکام لازم نیز برخوردار است. بگونه ای که هنگام رها شدن از ارتفاع پاره نمی گردد.

از این کالا میتوان در خانه ها بمنظور نگهداری آب آشامیدنی خنک داخل یخچال ، برای ذخیره سازی آب بهنگام قطع شبکه آبرسانی شهری بویژه در ایام تابستان ، استفاده لازم را بعمل آورد.

همچنین این محصول بعنوان یکی از ضروریات داخل خودرو ، استفاده در تفرجگاه ها و کمپ های تفریحی ، اردوگاه های نظامی ، و بویژه در عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان از حوادث طبیعی کاربرد دارد.



جهت اخذ نمایندگی انحصاری و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

تولید کننده : شرکت ماه سبز سپهر

info@atozco.com

02144608077

02144495364

02188940078

09123101471

www.mahsabz.com



قیمت : 0
به روز شده در : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱

جستجوی های مرتبط

آگهی های ویژه : سایر خدمات تاسیساتی