لوله بازکنی در یزد

لوله بازکنی در یزد

نام :دکتر لوله یزد
تلفن تماس : 09127305635 - 09198071050
استان : يزد
آدرس : تمام مناطق استان یزد
بازدید : 377

با بهترین لوله بازکنی در یزد آشنا بشوید

گرفتگی لوله‌های ساختمانی یکی از معضلاتی است که افراد همیشه از آن فراری هستند و همواره این دغدغه برایشان وجود دارد که اگر ناگهان لوله‌های فاضلابی مختلف در منزل گرفته شود باید چه اقداماتی انجام دهند. جالب است بدانید این کار نیز تخصص خاص خود را دارد و باید افراد مجرب اقدام به بازکردن لوله‌ها کنند. این مسئله در شهرهای پر جمعیتی مانند یزد که اکثراً آپارتمان نشین هستند، به معضل جدی‌‌تری تبدیل شده است. از این رو دکتر لوله یزد در این شهر اهمیت بسیار زیادی دارد.

دکتر لوله یزد در واقع به کل مجموعه لوله بازکنی شامل افراد متخصص و تجهیزات کامل آن‌ها اطلاق می‌شود که در سطح استان یزد برای رفع مشکل انسداد لوله‌های فاضلابی و مواردی مانند آن اقدام می‌کنند و مهم‌تر این که خدمات آن‌ها به موقع ارائه می‌شود.

انواع گرفتگی لوله
مسدود شدن لوله فاضلاب زیر سینک ظرف شویی یا همان سیفون بر اثر خرده‌های غذا، هسته میوه جات، تفاله چای و غیره یا رسوب‌گذاری چربی حاصل از روغن غذاها که باعث تخلیه کند آب و یا عدم تخلیه کامل آن می‌شود.

گرفتگی لوله فاضلاب حمام بر اثر سر خوردن و افتادن ناگهانی اشیاء داخل لوله و یا گرفتگی بر اثر تجمع مو در قسمت پیچ خوردگی لوله‌ها که در این شرایط افراد از خالی نشدن آب زیر پایشان هنگام دوش گرفتن احساس نارضایتی می‌کنند.



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱

کلمات مرتبط

آگهی های ویژه : لوله بازکنی ، تخلیه چاه