تولید کننده چوب پلاستیک

تولید کننده چوب پلاستیک

نام :اسکندری
تلفن تماس : 09121548671
استان : تهران
آدرس : توانیر شمالی
بازدید : 40808

شرکت نگارین بسپار چوب در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل های کامپوزیتی چوب پلاست ( Wood Plastic Composite ) تحت عنوان T- Rex در ایران آغاز نموده است و به همت کادر مجرب و بهره گیری از دانش روز دنیـا توانستـه در مدت کوتاهی با تولید انواع مختلف پروفیل WPC، با بالاترین کیفیت، نقش شایانی در عرصه تولید این محصول جدید و زیبـا در بـازار داخلی ایفـا نمـاید.

پروفیـل های تیـرکس قابلیـت کاربری در بخش هـای مختـلف ساختمـانی را دارا بوده و باتوجه به ویژگی های منحصربفرد آن، می تواند جایگزینی منـاسب برای بسیـاری از محصولات مانند چوب، ترمو وود، آلومینیوم کامپوزیت، HPL، MDF و ... باشد یا در کنـار آنهـا این امکان را بدهد که به طـرح هـای خلاقـانه خود جامعه عمل بپـوشانید. با بکارگیری این پروفیل ها علاوه بر کمک به حفـظ منـابع طبـیعی و محیط زیست، از واردات بی رویه و خروج حجـم بالایی ارز و منـابع کشور، جلوگیـری می شود و نیز سهم بسزایی در بالارفتن کیفیت و کاهش هزینه ساخت ایفا خواهد شد.

تمام تلاش این مجموعه بر این امر متمرکز است تا با تولیـد محصولات بروز، متنـوع زیبـا و باکیفیت، کمک شایانی بـه پیشرفت صنعت ساختمان در زمینه تولید محصولات پیشرفته و در نتیجه بالا رفتن کیفیت ساخت و ساز نماید.

موبایل: 09302264382-09121548671



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲
آگهی های ویژه : طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی