شیشه وحفاظ بالکن

شیشه وحفاظ بالکن

نام :اصفهان بالکن
تلفن تماس : 09362403235 -09130144535
استان : اصفهان
آدرس : جی
بازدید : 60090

با دیدن بالکن هر خانه ای اولین چیزی که به ذهن هر رهگذری می رسد نوع رفتار، پاکیزگی و حتی شیوه زندگی اعضای آن خانه است، اما نکته ای که به نظر می رسد تاکنون مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته این است که چون بالکن ها جزیی از نمای بیرونی خانه هاست پس به سایر شهروندان هم تعلق دارد.ازاین روی اصفهان بالکن اقدام به فروش و اجرای شیشه های تاشو بالکنی در استان اصفهان و شهرهای همجوارنموده است.
این سیستم بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها بوده و از پرمصرف ترین محصولات شرکت می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی وارداتی بوده و محصول بهترین کمپانی کشور ترکیه (آساژ) می باشد. همچنین کلیه شیشه ها با ضخامت ۸ میلی متر از نوع سکوریت (نشکن) ایرانی می باشند. در این سیستم پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.

مزایای سیستم بالکنی:
نمای یکدست شیشه ای جهت فضای پروژه به هر طولی که باشد بدون هیچ ستون یا مانع دید.
سیستم بالکنی این امکان را برای بهره بردار مهیا می کند که در فصول مناسب سال سیستم را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره مند گردد.
به واسطه بسته شدن فضا با شیشه های متحرک اصفهان بالکن، مسیر ورود پرندگان، گرد و غبار، حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود.
شیشه های جام تراس بالکنی به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو می باشند.
جهت اطلاع بیشتر ازمحصول و یاسفارش با شماره های :
09362403235 تماس حاصل فرمایید.
تماس با اصفهان بالکن+بازدیدومشاوره وطراحی رایگان+تولیدونصب سیستم بالکنی=لذت وآرامش در تراس



قیمت : مقطوع
به روز شده در : يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳