سنگ انعطاف پذیر طبیعی ورقی

سنگ انعطاف پذیر طبیعی ورقی

نام :محسن حکیمیان
تلفن تماس : 09122939909
استان : تهران
آدرس : کارخانه : یزد - دروازه قرآن- (218349-03535 )
بازدید : 25830

سنگ انعطاف پذیر طبیعی که بصورت لایه ای بضخامت 1-2 میلیمتر از جنس سنگهای ورقه ای طبیعی که تولید و نازک سازی آن بوسیله لایه ای از پارچه فایبرگلاس و چسب تقویت شده و از تخته سنگهای بزرگ طبیعی که پس از تولید بسیار انعطاف پذیر می باشند .از ویژگیهای آن شکل پذیری، سبکی وزن و نازکی ضخامت و حتی قابلیت عبور نور ، مقاوم به رطوبت ، وزن سبک 1.5 کیلوگرم برمترمربع ، ضخامت نهایی تقریبی 2میلیمت بنحویکه میتوان این ورقه ها را همچون کاغذ دیواری با چسب مخصوص نصب کرد.

قابل اجرا بروی هرسطحی.بطور کلی همچون مقوایی از جنس سنگهای طبیعی که پس از اجرا نمایی کاملا شبیه یک دیواره سنگ ضخیم ایجاد مینماید با وزنی سبک ، سرعت در اجرا و بدون درز بودن و آب بند بودن آن و جذب آب در حد صفر.بسیار شیک و متمایز از سنگهای موجود در بازار و رنگهای متنوع جدید.کاربرد : در لابی های مجلل. روکش صفحات همچون اوپن و حتی دربها و سنگ کابینت. دیوار های مختلف درونی و برونی ساختمانها، کف مکانهای مختلف ساختمانی ( با روکش اپوکسی محافظ مخصوص )، اطراف داوارها های شومینه ، ستون ها بالاخص ستونهای گرد، دربها و سردرگاه ها،

این محصول یک کالای وارداتی است و مجموعه رنگهای صنعتی حکیمیان درکنار ارایه آن انواع چسب و رزین های مورد نیاز در نصب آنرا نیز تولید می نماید.

فروش بصورت پروفرمایی و سفارشی برای حداقل ۲۵۰ مترمربع.

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه مراجعه فرمایید:

www.epoxi.info



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : سنگ دکوراتیو و مصنوعی